• Fiffa5

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

trunken81 skrev 2009-01-14 22:16:17 följande:

yes, yes , yes!!!
  • Fiffa5

Stormis skrev 2009-01-14 22:17:32 följande:

Ja det tror jag. Tröjorna är mkt bredare än bodysarna och jag tycker att de har längre ärmar också. Fast just den lammtröjan är mindre än alla andra jag har i samma stl. Vet inte om det gäller just min eller om lammen är mindre i stl. Speciellt är armen kortare. Min (lilla) 15-månaders på 76 har precis växt ur sin lammtröja i stl 74. Tröjorna i stl 80 är fortfarande lite stora till henne, de andra i 74 sitter bra...
    Oj, fast då låter den ju lite stor i alla fall?...

Tycker lammen är så fina o jag behöver ngt som kan matcha röda velourisar. Hittar inte mindre än 80 på T...
  • Fiffa5

Buttelina skrev 2009-01-14 22:21:16 följande:

klart du kan hmm det beror ju på hur korta du vill att dom ska vara, men 2-3 strl mindre än vad du hade köpt om dom skulle varit hellånga
    Men kan de inte bli trånga i midjan om man gör så??
  • Fiffa5

Buttelina skrev 2009-01-14 22:25:57 följande:

nääädå. jag har många knickers i strl 74 till isabel som är 3 år...
    Ojdå, o jag som tycker de lila/vitrandiga byxorna med orange mudd är tight till min 6-månaders.... Hon är ju lite knubbig iofs O den knubbigheten försvinner ju sen...måste ta o prova dem på min 2,5-åring!
  • Fiffa5

Men tar affärerna in så få plagg att det inte kommer gå att hitta dalmatiner i stl 92 sen tror ni? Får de inte in fler??

• Fiffa5

Emsebamse skrev 2009-01-15 21:44:12 följande:

nu kommer jag med en liten fråga igen. Jag har blivit förälskad i Me too's bodysuit med elefanter på. Det verkar som den är slutsåld överallt. Det finns ingen här inne som sett bodysuiten på någon sida när ni shoppat?
    Du menar inte den stickade..?
  • Fiffa5
    Emsebamse skrev 2009-01-15 21:50:59 följande:
    Nä det är den turkosa. Den finns som långärmad body med (dåi både turkos eller rosa). Jag ska se om jag kan hitta ett foto
    Ok, jag har sett bodyn, men tyvärr inte ngn heldräkt med det mönstret.
  • Fiffa5
    Emsebamse skrev 2009-01-15 21:50:59 följande:
    Nä det är den turkosa. Den finns som långärmad body med (dåi både turkos eller rosa). Jag ska se om jag kan hitta ett foto
    Kullerbyttan har den men bara i stl 56...
  • Fiffa5

Incommunicado skrev 2009-01-15 22:28:39 följande:

är det typ den här ni pratar om?
    Nej, det var Me Toos blå heldräkt med elefanter som söktes...
  • Fiffa5

SmillaMilla skrev 2009-01-16 08:35:23 följande:

God morgon! Nu skall sonen strax sjunga en hemsk sång i radion. Åländsk radio men vill ni lyssna så går det här: www.radiotv.aland.fi/ får väll se vad alla gamla tanter sedan säger för låten är inte direkt snäll
    " för han blev skjuuuten" tralalaaaaaa! Fin sång
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12