Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

melizza skrev 2009-01-12 09:41:34 följande:
    vilka färger var det då?vart har du sett detta?
    röd/blå el ev vit t ex, grön/blå såg jag också i någon variant, troligen är det mildare förger, mesigare nu inför sommaren. Jag såg dem i katalog i butik, men katalogen visar inte mkt ränder IRL så att säga utan ritade bilder. Någon lila el rosa variant fanns också...

midiapple var grön, mörkblå och ljuslila iaf. Någon mer för tjej kanske men det kollade jag inte.
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

Här är min Elvis förresten.   Jag provade dessa Hummelbyxor på D häromdagen och maken påstod att han var klädd som Elivs. "ja, han har ju såna guldkläder". *fniss*

Molo turkos stjärntröja, Hummel svar byxa med guldrevärer och IdaT strumpor

världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Kerplunk skrev 2009-01-12 10:01:55 följande:
    Finns molos nyheter på fler sidor än Est, annacill och matador?
    eleraff, my-baby
  • Damien och Adrian
    melizza skrev 2009-01-12 10:15:23 följande:
    dalmatiner tights finns bara i 140 på eleraff nu....har dem tagit slut redan?? det gick fort
    dalmatinerna går direkt verkar det som!
  • Damien och Adrian

Hej tjejer shoppas det något?

Jag köpte nyss på LLM  - 2 tröjor med bubblor, en blå och en rosa och cupsbody.

har tidigare köpt även dalmatinertröja i ännu en storlek och en regnbågsbody, kort ärm. Köpte också reima tecs hängslebyxa i marin stlk 86 som jag velat om, den blir nog fin till nya rainbowjackan.

Jag vet inte om något alls är kvar på min önskelista nu, jag har väl bara att köpa lite t-shirts och bodys till sommaren - kanske en dalmatinerbyxa med blå mudd om det kommer (det borde väl komma?) och en grön stjärnbyxa till...

jag har totalt köpt 23 plagg ur nya kollektionen tror jag, dax att börja ligga lågt...

• Damien och Adrian

oj, sur son, dax att leka lite.

• Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-01-12 19:45:22 följande:
    Ååååh vilka härliga bilder från Bus & Rackartyg, snacka om Molo heaven Önskar sååå att bubbel bilarna kommer i baby t-shirts.
    det gör de, med randig ärm skulle det vara tror jag.
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-01-12 19:08:43 följande:
    oh shit du är galen kvinna vill se en lista OCH en samlad bild på alla molosarna sen
    här är lista och bilder kommer (har inte ett enda plagg ännu) men inte samlad bild, tror jag, de kommer ju lite då och då och jag plåtar dem och sedan åker de i lådan el på Damien direkt. Fast jag köpte ju typ 10 plagg bara på ziggys så där kan ju samlad bild komma.

suitar:
    dalmatiner 80
    cuba cars 80
    cups 86
    dinosaurier 86
    bubbelgum 86

tröja:
    bubbelgum med stjärnor 92 junior
    dalmatiner med stjärnor 86 och 92
    rosa bubbeltröja 86
    blå bubbeltröja 92
    bubbelgum med randig ärm 86
    dinosar med camoärm 92
    cuba cars 92 junior
    röda bilar/bubblor med randig ärm86

body:
    rainbow 92
    cups med randig ärm 86

byxa:
    gröna stars med vanlig molomudd 86
    blå stars med vid mudd 80
    dalmatiner med rosa mudd 86
    cups 80

linne:
    dalmatiner 92
    gröna stjärnor 92
    svarta stjärnor 92

kvar på  önskelistan:

turkosa stjärnbyxor 80 el 86
    troligen dalmatinersuit 86 el 92
    ev gröna stars med vid mudd stlk 80
    T-shirts och kortärmade bodies blir det väl också sen
  • Damien och Adrian

ett par av plaggen ovan, de från prespring, har jag förstås hemma.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12