Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-01-13 20:49:33 följande:
    SSSSSSSSSSsccccccccccccchhhhhhhhhhhh alla här känner ju inte denna bonnen.
    Du e planetens härligaste bonne! Som bor i landets mest charmiga hus med världens mest underbara ungar!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2009-01-13 20:53:58 följande:
    Jopp mitt i alltet men glöm inte att jag flyttade hit från Gbg=stor omställning och det luktar gödsel här oxå pga alla vindar kombinerat med åkrarna runtomkring. *blåsigt vid havet*
    Jo, gbg e ju sötrre.. men falkenberg e fint! Där bor Vs kollega!
    LA Woman skrev 2009-01-13 20:52:52 följande:
    Utan Molomössor förvisso
    lillronya skrev 2009-01-13 20:54:24 följande:
    Å suger åt mej som bara den! TACK du snällaste!
    Ni e ju de, BÄST!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Duntoffla skrev 2009-01-13 20:58:49 följande:
    Det är därför jag har sparat en Ko-tröja. Så att stackaren får reda på hur en ko ser ut. Annars blir det som den smarta tjejen i min gymnasieklass som inte visste hur en björk såg ut och inte heller vad en astronaut var
    Eller som hon i min som på högstadiet frågade läraren va ett radergummi va... idag pluggar hon till kirurg, hur sjutton de nu ska gå.... Förvånad
    nikki2006 skrev 2009-01-13 21:00:28 följande:
    Ja den biten är skön, att få känna sig lite vuxen igen. Nu skall jag gå o natta mig, skall up 5 som vanligt imorgon och gå o knega.Kram på er alla lantisar o stadsbor.
    Sov så gott! Ses i morgon!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    nikki2006 skrev 2009-01-13 21:04:53 följande:
    Nej på torsdag väl
    Ja, förlåt!! Torsdag! I morgon e de bvc för T och farbror doktorn för ronya!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

God morgon!

Idag e de dags för 5 mån spruta å ikväll kommer V hem!

Ronya: Jag har ju sagt att de blir en farlig grabb, en lika stor tjejtjusare som farbror Rasmus

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Jag har nog helt missat svaret men har verkligen letat....

VAR hittade ni babyklänningarna!?!?

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Tindrisen03 skrev 2009-01-14 14:17:50 följande:
    De finns ingenstans att se ännu. Kommer i slutet av februari. Har gjort en beställning av en butik att ta in dem åt mig. Är typ a-linjefomad t-shirtklänning med printen dalmatiner, koppar och fjärilar. Har cerise, mörkrosa resp mintgröna kantband i hals och ärmslut. Finns även samma modell i regnbåge. har beställt alla 4 och hoppas på att 92 är relativ stor så att den räcker åt min i sommar 2,5 åring
    okej, då e jag med!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Jag e på ett strålande humör idag!

Har ÄNTLIGEN hittat en IdaT igelkottsmössa, till 50 % Dessutom

Å en fiiiiiiiiiiin regnbågsoverall till nästa vinter.

Har dessvärre inte tid att sitta här ikväll, mitt extraknäck (som är nödvändigt att ha som mammaledig för att ha råd med rolig shopping) har telefonmöte

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

God morgon alla underbara!

Jag har nu spammat bt...

Måste bara berätta vad min underbara sambo kläckte ur sej igår.
    Jag kom hem m regnbågs overall till nästa vinter... Han frågar givetvis vad den kostade, billigt, halva priset ju! Sen säjer han, -Om den nu inte passar blir du ju tvungen att köpa en till. Ja, de blir jag men då säljer jag denna dyrt!

Sen när vi går å lägger oss så säjer han, -Älskling, jag tycker de e kul att du har hittat ett intresse som du verkligen trivs med. Vill du köpa dyra kläder till T så får du göra de. Jag köper ju dyra saker till mn lastbil och de har du aldrig gnällt om. Att du sen verkar dela detta intresse med en hel hög tosiga kärringar i datorn är väll oxå ok, då hittar du inte på skit när jag e borta ju...  Så förklarade jag att ni handlar typ 5 gånger mer än mej... å då tyckte han att jag kunde fortsätta en stund till  

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    melizza skrev 2009-01-16 09:59:54 följande:
    Jättefina bilder på den supersöta lilla dockan. vilken strl tog du på molo overallen?Tur du har som har en sån förstående och snäll gubbe....min bara klagar om hur mycket jag sitter o glor på dessa molosar.....som igår frågade han mig om jag läst nyheterna om det krashade flygplanet i USA eller har du bara kollat på molo?? Kanske en vacker dag så inser han att detta är min hobby och jag tycker att detta är kul precis som han tycker hans musik är rolig.
    Jag tog 86, provade på Ronyas E och den va helt ok. Tror att T och han e ungefär lika. Så jag hoppas den blir bra! Ang Vs inställning till mitt shoppande så jobbar han ju borta hela veckorna, så han "lider" inte av att jag hänger framför datorn hela kvällarna.. Den veckan han är hemma försöker jag begränsa mej och bara titta in korta stunder.
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12