Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

isako skrev 2009-01-28 22:54:55 följande:

Ingen lugnare kväll i kväll?

• stökmamma

isako skrev 2009-01-28 23:14:34 följande:

Nä, var sugen på NS men har SÅÅÅÅÅ mkt kläder så jag har förbjudit mig själv att handla mer till Miriam. O större strlkar inte lönt för jag hinner tröttna på det innan "jag" hinner använda det..Loppan har typ två flyttkartonger fulla med kläder i strlk 68, 74 o 80 redan.. *suck*Tradera - Here i come
    Här sörjer vi alla 68 bodys som snart måste vandra vidare...knappt använt,buhuhu
  • stökmamma

lillronya skrev 2009-01-28 23:38:56 följande:

Hon har älskat dinosar sen hon var liten. Trodde det hade gått över. Hon fyller ju 12 nu. Men hon fick ett bryt på dinosuiten.
    Om den finns så stor, jag försökte m dalmatiner men fick inga i 152
    Fast batinki hade dinolinnet i 152 så det kan vara värt ett försök
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2009-01-29 19:24:37 följande:
    haha det är inga problem för Maia iaf Hon verkar redan ha glömt bort värmen där borta....Hur är allt med er då? Är det imorgon Meandi släpps förresten eller när var det??? Jag hänger inte med när allt ska komma längre...har så supermycket att göra
    imorgon släpps meandi..
  • stökmamma
    haha det är inga problem för Maia iaf Hon verkar redan ha glömt bort värmen där borta....Hur är allt med er då? Är det imorgon Meandi släpps förresten eller när var det??? Jag hänger inte med när allt ska komma längre...har så supermycket att göra
    imorgon släpps meandi..
  • stökmamma
    imorgon släpps meandi..
  • stökmamma

förlåt inte alls meningen, småfingrar...

Ni som vet, är Molo byxorna i 92 lika stora som suiten 92?
    Nån som kan mäta ett innerben åt mig??

• stökmamma

gosmamman skrev 2009-01-29 20:01:57 följande:

jag kommer ofta utan att handla, det tycker jag inte dom kan sura för.
    Är väl ingen säljare som ska bli sur för de?? Mer hoppingpengar åt värdinnan!
  • stökmamma

Duntoffla skrev 2009-01-29 20:20:55 följande:

Go kväll!
    suitsen är ung 1 strl större än tidigare
    ko 92 är vovve 86, , har testat
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12