Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

SmillaMilla skrev 2009-01-25 18:55:37 följande:
    Jo vi har det jätte jobbigt. Men tyvärr får jag inte berätta något här i tråden Eller till någon alls förutom socialen. Tröstshoppar i mängder istället.
    Då skickar jag en Kyss som kompliment till all shopping . Måste säga att jag älskar de plaggen du la i bt, men nej, inte tillsammans. Fast om man ser det som Joey i vänner: chokladsås, gott! Kött, gott! Bara att äta
    PS Kikade bara in lite kort, nu ska jag laga mat.
  • Stormis
    timoteja00 skrev 2009-01-26 22:08:07 följande:
    Hej! Här har jag aldrig hängt innan men älskar och har mkt danska kläder! Blev så inspirerad av er bildtråd så idag har följande köpts;Molo DalmatinerbodyMolo Blå byxor med stjärnor (till ovan)Molo Space body med randiga armarMolo Randiga byxor (till ovan)Molo suit stjärnor (vit botten)Småfolk heldräkt ugglorSmåfolk blå tröja äppelIdaT orange heldräktKik*Kid grå mössaDet är dyrt att upptäcka nya bildtrådar!!!
    Välkommen in i fördärvet. Passa på att dra dig ur medan du kan... . Glöm inte att lära dig sälja på T sen, annars går det aldrig

Apropå T, j-ars vilken tid Powerlistern tar!!!! Hur blir det med sluttid? Startade uppladdningen vid 21 och ser dem ännu inte - blir sluttiden helt sen nu eller? Vill ju ha sluttid vid 21 - är det kört nu eller???
  • Stormis
    lillronya skrev 2009-01-26 22:12:12 följande:
    Hur trött kan man bli på sej själv?Har lagt ut en jättefin småfolksuit på T och vad skrev jag då? Småfok......
    Bara att gå in och ändra, annars blir det nog ett kap för köparen...
  • Stormis
    lillronya skrev 2009-01-26 22:12:57 följande:
    Sluttiden blir när du laddade upp de.Väntar också på mina....
    Den blir runt 21 alltså, inte mitt i natten? Eller när de nu behagar dyka upp... Bra, fast retiligt, man blir ju lite lurad på denna kvällen för "nya objekt".
  • Stormis
    Tjollabolla skrev 2009-01-26 22:13:25 följande:
    ÄÄh nu var fina linnet slut påEST ändå. Då blev ju valet lätt
    Vad skönt . Men ärligt, rätt bra när det blir så, fast det lär ju komma upp i nån annan shop, tror du inte det? Eller var det nån special som jag missat?
  • Stormis
    Duntoffla skrev 2009-01-26 22:15:57 följande:
    God kväll tjejer!Vad händer här?
    Väntar på Powerlistern... Asatrist .
  • Stormis
    Duntoffla skrev 2009-01-26 22:20:04 följande:
    Ja, det kan man få vänta på. Mina jag la upp igår kom inatt ngngång
    Jaså, det är så illa . Inte för att jag misstror Ronya, men fick du sluttid som när du startade uppladdningen eller sluttis mitt i natten???
  • Stormis
    melizza skrev 2009-01-26 22:36:44 följande:
    nya katvig har kommit till mysgrodan!!!!!
    Men åh, vad jag inte gillar när de använder Katvogs tecknade bilder. Man ser ju inte tillräckligt bra hur kläderna ser ut irl tycker jag. Kass. In med riktiga foton! Men fiiina lila midiappeln!
  • Stormis
    lillronya skrev 2009-01-26 22:45:02 följande:
    Får man lov att länka till den säljarens auktion?
    Ingen aning, men inboxa gärna mig med om du drar igång med det. Men på samma sätt som man berömmer i tråden måste kan ju får länka till sämre affärer så länge man har anledning till det. Det kan ju inte vara emot några regler, eller?
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-01-27 12:25:09 följande:
    Ja man måste ju försöka..Jag lider fortfarande av amningshjärna trots att det är bra länge sedan jag stängde kranarna
    Buttelina skrev 2009-01-27 12:25:56 följande:
    haha jag skyller fortfarande på amningshjärna... fastän jag slutade amma för ett år sedan
    *tittar in en snabbis, fast jag borde jobba*

Min tes är att har man en gång ammat så är hjärnan körd ....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12