Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja

Tjollabolla skrev 2009-01-18 19:47:58 följande:

Äh man får knappt plats med ngt alls i den molo kassen. En plånbok o mobil typ... Den första katvig kassen har ju en dragkedja i botten så man kan göra den till linne. Tror inte den heller är så bra... Den andra har jag och tar kläder till och från dagis i. Man får plats med en del och den håller nog ganska bra med. Men jag tror inte jag skulle betalt för nån av dom där, man får ju dom gratis...
    jahaa, det är sen sån liten påse! Nä, då struntar jag i den!

Katvig "linnet" tänkte ja skulle va mer hållbart, och ändå rymma mycket?

Jag har faktiskt budat 23 kr på en gratis påse, får se om ja får den, känns ju lite konstigt att buda på nåt som är gratis, men det går ju inte att få tag på här där ja bor, och ja är i behov av en väska att bära omkring mina böcker med! och då vill ja ju helst bära i danskt! haha =)
  • ÖNadja

lillronya skrev 2009-01-18 19:50:54 följande:

Den översta sorten menade jag.
    rymmer dom mycket böcker i den? Tänker om ett helt block går ner? Den ser ju som "rejäl" ut på bilden så ja tänkte att den kanske kunde vara bra.

Sen tycker ja att alla dessa gratispåsar är helt underbara, man kan inte få för många av dom för dom knogar ju å går sönder... =)
  • ÖNadja

De va många olika åsikter om väskorna, de är ju bra. =)

Kanske man måste lägga in ett bud på alla tre och använda dom till olika saker.. =)

• ÖNadja

lillronya skrev 2009-01-18 19:56:23 följande:

Var ju tvungen att gå och prova. Jodå ett block går ner och lite böcker. Vet ju inte hur hållbar den är för tyngden, men rent platsmässigt så går det iaf.
    Vad snäll du är! =)
    De låter ju suveränt, då ska ja försöka fynda en sån! =)
  • ÖNadja

Nika skrev 2009-01-18 20:00:50 följande:

min har hållit för att  släpa runt på ett block --lite papper + smått och gott... sådant som mannen tycker är totalt onödigt
    dom skulle prova ha en egen väska så skulle dom få se hur mycket som är bra att ha med sej! =)
  • ÖNadja

Hörrni tjejer!

De är ju ganska många här som har barn i Elvis ålder, ca 1,5 år.

Vad tusan ska ni ha för vårkläder på dom?

Märke, storlek, overall och/eller tvådelat?
    ska ni skippa galonsettet?

Jag funderar på tvådelat i stl 92 och inget galonsett, men ja har inte kommit längre än så.
    POP har ju fina jackor, men ja tycker inte om deras låga byxor..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12