Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

RååSa BuBBlan skrev 2009-04-06 09:49:24 följande
    Buttelina skrev 2009-04-06 09:50:12 följande:
    japp här är dom och det är bara de cerise som finns på nätet hej gums. såg att du frågade igår angående manual till d40. jag har en sån.. fick det med kameran
    Ååå vad fina dem var...såna måste nog vi med ha
    :
    leggings i 98 och suit i 92 fick jag Tjuuuuusigt
    åååå suit....måste se Bubblan i den sen....vad fint....
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza

Denna veckan är det påsklov och då åker mina stora tjejer till sin mormor så det är bara Stella, pappan och jag hemma...så lugnt o skönt men samtidigt såååå tyst det blir i huset och tomt utan dem busungarna
    Konstigt att man är glad samtidigt som man längtar tills dem kommer tillbaks igen knäppt!!

• melizza
    Magda78 skrev 2009-04-06 10:16:42 följande:
    Den är fin! Sonen har en sådan och den gillar han skarpt! Kommenterar alltid glassbilarna när den tröjan åker på
    Tack! Ja den är himla fin och jag tror att min tös kommer bli väldigt förtjust i den eftersom hon alltid kommenterar hemma när hon ser glassbilen så nu ska hon få ha det på tröjan med
  • melizza
    Buttelina skrev 2009-04-06 10:19:25 följande:
    haha du har väl aldrig hoppstopp jaa det borde du ju verkligen få! åhhhh men visst är det underbart det är knikcers men jag har strl 92 som knickers till lillebror och 104 som långbyxor till honom. sååå himla fina! de kostar 79kr
    blir dem inte lite för stora i midjan en 104 som långbyxa till lillebror?? vad tog du för storlek till Isabel??
  • melizza
    Buttelina skrev 2009-04-06 10:35:20 följande:
    nope inte alls stora. där är snörning men jag behövde inte ens knyta dom. isabel fick strl 98 som knickers och 116 långbyxor
    måste ta mig en tripp till Lindex idag då..... fast jag har köpstopp
  • melizza

God kväll!!

Plummy: Vilken söt liten Olle GRATTIS till nykomlingen!!! {#lang_emotions_flower}

Jag var inne på Lindex idag på vägen hem från jobbet men så besviken jag blev när dem inte hade några frotte knickers Hade ju bestämt mig för att köpa i alla färger och så kanske lite matchande grejer till men nä det blev lite tröjor  på rean bara.

Har suttit med T nu lite på kvällen....och har redan fått sålt lite på köp nu

Lillronya: vad tråkigt när folk är ordblinda eller nåt....

Bubblan: vad fin Ida var i katvig sommarsuiten....alltså miniapple är det finaste printet katvig har gjort...hoppas det kommer igen i framtiden

• melizza
    Buttelina skrev 2009-04-06 22:10:45 följande:
    knickersen finns i alla färger i eshoppen nu!
    tack! ska shoppa där nu då
  • melizza

Det gick inte att använd nån utav dem koderna för mig...men jag shoppade ändå

Tre knickers och en t-shirt med apa på *nöjd*

• melizza

näää nu är det väl dags för sängen med

natti natti tjejer

• melizza
    SmillaMilla skrev 2009-04-07 11:38:18 följande:
    God dag i tråden, här var det tyst. Någon här?Jag har möss bekymmer. svea har ingen mössa som passar den lila idat jackan men igelkottar på. Fodret o muddarr är ju gröna. Vad tror ni om denna:www.busloppan.se/shop/?artnr=beaniegrön&cat_i...alltså katvigs grön/vit
    Ursäkta att jag lägger mig i men denna kanske kan passa
    http://www.lillamirakel.se/ProductPopup.aspx?filename=idaT2009-010_3012.jpg

annars hade dem lite olika ida t mössor där och även kottarna men kanske i rätt strl
  • melizza
    Zvartaliljan skrev 2009-04-07 12:05:04 följande:
    Hej hej! Kikar in...blev jätteglad då min pappa plötsligt dök upp här idag (bor 13 mil bort) men det var ju inte för vår skull han var här...min morbror ligger döende här på sjukhuset
    usch vad ledsamt   men trevligt att ni får träffa din pappa iaf
  • melizza
    Zvartaliljan skrev 2009-04-07 12:33:17 följande:
    Tack...tror jag ska stänga här o åka dit en stund med pappa...men har Maia här o hon kan ju inte följa med så får se hur vi löser det. Pappa tror att det bara handlar om dagar Han fick cancerbesked för bara ett par dagar sen och så igår blev han jättedålig och de såg då att det hade spridit sig, inte bara den tumören de såg först, och nu går han på morfin och kan inte gå eller något. För bara en vecka sen hälsade han på hemma hos oss o var hur pigg som helst ju
    usch vad fort det kan gå....stor kram till er!!!
  • melizza

God kväll tråden!!

Jösses Nikki vad du shoppar som en galning men jösses sicka finklädda tjejer du kommer få *grön av avund*

när är molo salgen?? har det kommit nån info om det än??

• melizza

Butte: vilka underbara småfolk tröjor och vad fiiiint det var med lila och orange....underbara syskonbilder
    Vart köpte du katvig rosa randigt??

Nogula: så fina barn och vad söt den sista bilden var där hon klipper gräset med sin gräsklippare

• melizza
    Quiet thoughts skrev 2009-04-08 13:34:02 följande:
    La in en OT bild i bildis. Av Lovas VVjacka
    Åhh vad fin hon var i den!!!

var har du köpt den och vad kostar den??
  • melizza
    ÖNadja skrev 2009-04-08 14:06:19 följande:
    måste få visa den ja har till sonen..OT..     (ja vet byxorna är aaaaalldeles för långa.. )  
    åååhh gud vad fin den var

var inne o kollade på alla jackor på villervalla men jag kan liksom inte bestämma mig för vilken jag vill ha...tycker den röda är himla fin och den gula men den svarta är himla fin o kanske mer praktiska färger för det blir ju lätt smutsigt snabbare på vår / sommar......tycker man tvättar mer då än på vintern
  • melizza
    nikki2006 skrev 2009-04-08 16:03:59 följande:
    Men gud vad trevlig hon på mysgrodan är, jag fick mail precis om att en body inte fanns och att jag kanske vilje ha nåt annat istället och sen fick jag välja ett VALFRITT plagg från molo eller ns HELT gratis för att jag var så bra kund och att det var påsk Jätte glad blev jagJag bytte mot en tröja som var 50 kr dyrare och fick ett par fiiiiiiiuinba ns byxor helt gratis Äntligen känns det som att det vänder för mig och det ena positiva efter det andra händer mig
    PERFEKT ju....himlans tur för dig!!!
  • melizza
    Tjollabolla skrev 2009-04-08 15:10:50 följande:
    Hej flickor! Fy vad sur jag blir när jag kommer hem och öppna posten, hade fått denna tröjan www.tradera.com/Retro-lila-lejontroja-fran-Sm... FY FAN vad den ser ut!!! Lejonen är knappt gula, dom mörk gula. Hela tröjan är nopprig och äcklig!!!
    näää fyy vad tråkigt....du måste visa bild sen....måste se eländet
  • melizza
    nikki2006 skrev 2009-04-08 16:11:04 följande:
    Ja jag är helt shockad, gratis molo liksom hi hi Är det julafton och jag missat det eller?????Vilken fin ny pressbild du har
    Tack {#lang_emotions_kiss}
  • melizza
    Tjolla: fy f*n rent ut sagt....den var ju låååångt ifrån nyskick ju. Usch vad tråkigt. Hoppas du får pengarna tillbaka.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12