Vi som shoppar danska barnkläder del 12
seadwarf skrev 2009-01-15 02:19:24 följande:
De här har jag skrivit till Hampus för att vara helt OT.. Hm.. Emelie har inte fått nån dikt än.. men får väl ta o knåpa ihop nån nångång.. skriver inte så mkt nuförtiden.. hehe Dikter som jag skrivit till Hampus:ett nytt litet liv besöker nu denna världhar gett sig ut på en spännande färdhänderna och fötterna är så småoch än kan du inte gåögon som tindrar av glädje och busnär vi visar upp dig hörs ett lågt susdu är så obeskrivligt gohär förstår du, i denna värld ska du bohoppas du får ett bra liv jag ska stå bredvid dig då du tar ditt första klivom du behöver hjälp nångångså kom till mig på språngjag köper dig gärna nya kläderoch jag stöttar dig i alla väder*----------------------*----------------------*--- ------------------*ett litet knyte i min famn så trygg ärskapat av mig och den jag har så käratt få bli en förebild för detta lilla livär för oss ett stort klivså underbart det känns att äntligen få se digdu har ju länge växt och levt inom migokänd men längtad bodde du därinnenu är den långa väntan blott ett minneför dig, din lilla knodd, ska jag få ammaoch det är så kul att du kommit för att stanna
vad duktig du är!!!!!!!!!!
Det var sista versen i dikten du skrev i första inlägget som jag skrev på kortet!

O uppe mitt i natten o allt!
Tack, gulliga du!