Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

gosmamman skrev 2009-01-12 21:43:28 följande:
    ok, då har du minskat ner en hel del iaf.
    Det har väl inte funkat perfekt på sista tiden, precis.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya

Godmorgon i tråden!

Ååå vad ni gör mej molosugen hela tiden!!

• lillronya
    maugu skrev 2009-01-13 09:19:46 följande:
    God morgon!Ja-nu är det livsfarligt igen..har ju ej kunnat hålla mig så nu är det MOLOsar på väg hem från vårens
    Jag har inte beställt nåt än. *duktig*
    Men jag har lagt undan en tröja med cuba cars och pepitarutiga ärmar på annacill.
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-13 09:29:53 följande:
    Mååårning mååårning Jag kan bara instämma, vårens Molosar är helt galet fina!! Vill ha en av varje - minst SmillaMilla --- tycker du ska behålla, jättefint!!lillronya ---- Sööööta små sockertopparna
    Tack så mycket!
    melizza skrev 2009-01-13 09:30:54 följande:
    jag har inte heller köpt nåt *duktig* men det kliar ju så i fingrarna....så mycket jag vill ha att jag inte kan bestämma mig men tror jag ska köpa dalmatiner tights på Okidoki men det blir ju nästan 300 för ett par tights *snål*
    Ja önskelistan är lång...
    Buttelina skrev 2009-01-13 09:32:03 följande:
    jag har också varit dutti jag har rensat gaderoben och minst 10 suits ska ut på tradera
    Det var duktigt!
    Jag håller också på och har bestämt mej för att köpa molosar som belöning när jag sålt annat.
  • lillronya
    Flock skrev 2009-01-13 09:33:16 följande:
    Hej!Nu är jag tillbaka igen efter flera dagars reparation på datorn. Fy, vad tråkigt det är när den inte fungerar!Det första jag gjorde var att buda hem den här:: www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8206... Jag kör med lite gammalt fortfarande. Jag har inte hunnit att se de nya molosarna tillräckligt för att beställa ännu.
    Hej!
    Skönt att du är tillbaka!
    Bra  köp
  • lillronya
    Flock skrev 2009-01-13 09:46:32 följande:
    Fantastiska Skatt och lillronya: Tackar Sitter och försöker installera alla program som fattas nu. Vilket jobb! Vi sitta hos er och ströläsa och längta efter molosar istället!La Woman: Vilket fin klänning!JÄTTEFIN!!!Lillronya: E ser lika busgo ut som alltid! O lilla sessan, söt o go hom med!
    Tack
  • lillronya
    maugu skrev 2009-01-13 09:46:25 följande:
    Fatsnade i en annan tråd Inköpt hittills:G:DalmatinersuitDinosuitDalmatinbody 92Blå stjärnbyxaL:Dalmatinsuit rosa Koppar body+byxa Kopparsuit Dalmatinbyxa Spaningen fortsätter och nu vaknade lilltrollet
    Fiiina inköp!!!
  • lillronya
    melizza skrev 2009-01-13 09:52:14 följande:
    Lillronya: superfin katvig outfit på A....söta dina barn...små busfrön...Söt T i hoppgungan med
    Tack
  • lillronya
    Nova76 skrev 2009-01-13 09:57:17 följande:
    Lite Katvig mitt i all Molo; vet att det pratats miniapple tidigare för ett par veckor/månader sen. Kommer dock inte ihåg hur det var. Kommer Katvig med miniapple nu till våren igen? Någon som vet? Jonathan fick på sig Hannes gamla miniapple suit idag och den är ju så fin! Blev sugen på mer miniapple
    Japp det kommer senare.
    I turkost och rosa.
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-13 09:59:23 följande:
    Godmorgon allihopa!I natt drömmde jag helskumt... T blev mobbad på dagis för dom va en rikemansunge m dyra kläder... Himla tur de e många månader kvar till inskolning så jag hinner förtränga denna hemska dröm...Härligt att kika in i bt å hitta sin egna underbara unge
    Usch vilken dröm!
    melizza skrev 2009-01-13 09:59:50 följande:
    åååå när kommer katvig ut i svenska sajter tro????
    Jag tror det kommer längre fram i vår.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12