Inlägg från: trunken81 |Visa alla inlägg
  • trunken81

Alltså jag blir så jävla irriterad på folk från Tradera.

En person vann en auktion av mig för ett antal veckor sedan. Jag skickade personen 3 påminnelsemail efter att jag inte fått svar på vinnarmailet. Har råkat ut för att mail kommit bort så jag ville vara säker att personen fick mina mail. Idag gick jag tillslut in och kollade omdömena på personen - då har den fullt med NEGATIVA omdömen. Jag blev irriterad och skickade ett mail;
    Jag såg nu när jag tittade att du har en massa negatvia omdömen. Vad tråkigt att du budar på auktioner utan att alls höra av dig. Hade du ångrat dig och hört av dig så hade jag väl kanske tyckt att det varit ok trots att bud är bindande, då hade jag med gott samvete kunnat lägga ut auktionen igen, men att ignorera alla mina mail är ju bara så trist stil. Jag brukar alltid vänta veckovis eftersom folk lätt kan bli utan dator, det kan hända saker osv. men när det går såhär lång tid blir jag bara less.

Förstår inte varför man lägger bud om man ändå inte är intresserad. Dessutom kostar det pengar att lägga ut annonser på nytt.

Vad är så svårt med att höra av sig?
    då får jag detta till svar nästan DIREKT!!!!!!!!!!!!!! 
    Kanske för att det hänt lite saker som jag inte har lust att diskutera med främmande människor,saker
    som jag prioterar mest än nån jävla vunnen aktion på blocket.....
    Och vad var det jag vann av dig då och för hur mycket,har liksom inte haft datorn på ett tag,försökt att skriva och förklara för
    vissa men är man kaxig så får man kaxiga svar tillbaka.......
    så man har tid att vara dum i huvet på tradera, sitta o buda o sånt, men inte betala en auktion som tar nån minut? ehhm...och förklarat för vissa, hur fan ska jag veta det när människan inte förklarat för mig! *GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR* Blockat från mina auktioner thank goooood
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    Stormis skrev 2009-01-21 19:55:45 följande:
    Men gud vad irriterande. Att hon svarar direkt avslöjar ju hennes idioti ... Men by the way. Du vet väl att du kan maila Tradera om auktioner som inte betalas, då krediteras den kostnaden när du lägger upp en ny, dvs du slipper betala för den som inte betalades. Sök formulär via deras support.
    åh vad bra, det brukar ju inte handla om så många kronor men det är ändå störigt. Jag kan liksom inte fatta varför man sitter o budar på T om man inte vill ha sakerna, och ännu mindre om man har "problem". 
    Havsvind är du här ikväll?
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    Stormis skrev 2009-01-21 20:08:06 följande:
    Ja, det är inte många kronor, men det är principen, man betalar ganska mycket till dem i avgifter ändå. Jag drog hem en hel del i julas (sålde bl a smycken åt mamma) och fick nu en räkning på 800 kr! Liksom lite småsurt även om man sålt för så mycket mer.
    Ja precis. Och så är det inte schysst heller för det ligger ju en del jobb bakom allt.
    Tjollabolla skrev 2009-01-21 19:59:42 följande:
    Tack! Gratis blev den med då vi fick den i julklapp av min far KLART att hon kan ha dinosar!!
    Duntoffla skrev 2009-01-21 20:03:56 följande:
    Här ute hos oss De som har Nanook bor här
    Inboxat
    SmillaMilla skrev 2009-01-21 19:58:08 följande:
    trunken: alltså det finns människor till allt. Jag har slutats förvåna. Blir bara så jäkla arg. Sätt ett stort rött negativt!
    Ja fyyy vad irriterad man blir Skrikandes
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81

Ingen havsvind ?

Aleya 2 mars 2008
  • trunken81

Haha, jag fick svar från den där människan på mitt mail om att man måste ta ansvar trots att tråkigheter händer..

Jag har inte suttit på tradera och budat det har den som haft min dator gjort,på mitt namn.....
    Men Men struntsamma vad har jag vunnit i sånnafall kan det lika gärna vara den personen som inte har
    betalat,för mejlena är inte kvar...
    Ja klart att tråkigheter har hänt många men det här kanske inte många varit med om.
    Jag jobbar på det med att ta tag i saker tro mig,speciellt många negativa tycker jag inte att jag har,sen
    några av dom har ju min så kallade polare skaffat....
    Men Men nog om det vill du att jag ska betala varan eller inte så måste jag ju veta vad det är och sedan hur mycket jag ska
    betala...
    Jag brukar inte missköta mig!!!!
    Frågan är varför man låter någon sitta och buda i sitt namn 
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81

Hörrni! över till nåt trevligare. Shopping

När är det (långt framåt tänkt) man brukar börja rea vårkollektionen? är det efter sommaren?
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81

Slänger in frågan igen. Är det före eller efter sommaren dom rear vårens nya molosar?  

Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    SmillaMilla skrev 2009-01-21 21:19:00 följande:
    ha ha har du redan börjat fundera på det Vet inte.
    Haha jaaa för jag köper lite större storlekar också så rear dom innan sommaren så kan man lika gärna vänta med att köpa vissa
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    havsvind skrev 2009-01-21 21:27:28 följande:
    Nu är jag här! Ni har hunnit skriva så mycket så jag har fullt sjå att läsa ikapp!
    åhh..jag skulle bara tipsa om en auktion som påminde om Aleyas fina klänning innan ikväll. Jag la ett bud på den i slutminuten för den var sååå himla fiiin men blev överbudad och mitt sega internet gjorde att jag inte hann lägga fler
    den var det Visste ju inte om du skulle tycka den var snygg, men jag blev lite kär i den
    Aleya 2 mars 2008
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12