Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Magda78 skrev 2009-01-13 18:39:42 följande:
    SmillaMilla skrev 2009-01-13 18:33:27 följande: Det verkar vara måånga här i tråden som jagar baby stlk 92 så det är en storlek som försvinner fort. Jag har inte (hunnit) hitta den i den storleken i någon shop ännu men hojtar om jag ser den då jag väntar till den kommer till en butik här i stan. Även om jag tycker att den är superfin så känner jag att jag väldigt gärna vill se den irl först och sedan kan man väl shoppa lite i den lokala butiken med!?
    ja det är väll så tyvärr Fast än har ju inte alla shoppar fått in molo vårnyheter så vi lär väll också få varan. Men hojta gärna om du hittar.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-13 18:43:44 följande:
    Tyvärr inte den e sååååå fin!!
    synd. ja jag är verkligen jätte sugen ¨på den och just denna utan huva, men antar att den blir dyr på t.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-13 18:46:33 följande:
    Å men än så länge ligger den ju helt oki i pris Håller tumsen att den inte stiger alltför mycket!!
    jodå men det är ju ett tag kvar. Så håll tummarna hårt!
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-13 18:51:16 följande:
    Å nu börjar jag snegla på pojkmolosar  hm.. kanske lite stars till Bubblan kanske?
    ha ha du med. jag bara måste ha hund tröjan med stjärnor till svea
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-13 19:05:49 följande:
    Nä jag skulle ju inte det Men sen när gubben kommer å säger så där så blev det ju läge för en till lista liksom
    hmmm vad har jag missat? Vad sa gubben? Något som jag hoppas att min också skulle säga?
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-13 19:09:42 följande:
    Å nu sitter jag och nästan måste köpa de blå bysserna med stars ju  va säger ni? Bubblans eller inte? 
    jooooo fina! Men har du hitat tröjan?
  • SmillaMilla
    Rååsa Smurfen skrev 2009-01-13 20:41:23 följande:
    den fanns på matador innan,köpte min där ,den är så himla fin .
    Åhhh tack. Måste kolla--
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2009-01-13 20:45:30 följande:
    Jag bor mitt i skogen med stall och allt! Så jag leder nog bonnaligan
    ha ha jag bor på landet på Åland Eller ja i skogen, men vi har inga hästar. Men massa åkrar runt om o skog o hav. Bor nästan granne med naturbruksskolan  
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12