Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

maggan75 skrev 2009-01-13 16:03:59 följande:
    tack   Har du kollat om de fått in ngt på BomBom ??
    Var ju där idag samtidigt som de kom
  • Mamma Kråkan
    Jen80 skrev 2009-01-13 16:09:28 följande:
    Ja, grejen är att hon också gärna köper Molo, NS och så till sina barn, men inte lika mycket som jag. Hon fattar inte vart vi får alla pengarna ifrån och fattar inte hur min sambo kan gå med på det. Säger jag att det handlar om prioriteringar så är det ju helt fel. Hon tror jag gör det för att visa upp mina barn, vara bättre än andra osv. Blir så jäkla trött på det snacket!!Men över till roligare saker - VART FINNS BABYKLÄNNINGARNA????
    jag vet att hon på bombom fick in kläningar men inte i villken size, tyvärr
  • Mamma Kråkan

Godkväll godkväll åå efter min lilla molo tur idag fick jag verkligen blodad tand måste nog göra en lista jag med.Känns skit dum och köpa för många plagg i samma print

• Mamma Kråkan
    isako skrev 2009-01-13 23:10:34 följande:
    Vänta lite nu... Förlåt blidde fel.. Den här kombon vill jag ha..Everlonns bild..
    aaa den vill jag med ha köpte byxorna idag och har annars inte en aning om vad man kan ha till men jag kan inte ens hitta den i större
  • Mamma Kråkan

halloj girls hemma från bvc nu allt gick kanon & nelly visade stolt upp sina hundbyxor för alla ett tag var jag skeptisk till att köpa flera plagg i samma print men när jag ser hennes glada ansikte när hon spatserar runt i dom så är jag glad att jag beställt mer ...

• Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-14 14:04:38 följande:
    prickarna i turkos/blå med cerise kanter!!! ursnyggt!!
    var hittade du denna fanns dom i större där med ? måste ha en till nelly med
  • Mamma Kråkan

åå ringde precis till bus och rackartyg verkligen en super trevlig kille som la undan en prickig tunika & skulle försöka fixa ett par kopparbyxor till mig. super nice

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12