Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

jisses vilket pris minpluddevutt har på frottésuite, 389 kr!!

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Emmsan skrev 2009-02-02 22:13:55 följande:
    åhh ja tack jag föder INTE en unge till ;)
    Jag föder gänra 10 ungar till bara nån annan tar hand om dem sen
    Förlossningen är ju den smidiga biten.
  • Busbellan
    Emmsan skrev 2009-02-02 22:15:37 följande:
    OT men vill ha smakråd har aaaldrig testat shampoodle ska jag det???????
    Givetvis ska du det, de är såååå snygga.
    Favoriten här just nu:

• Busbellan
    saturnina skrev 2009-02-02 22:16:41 följande:
    Maj gaaadd. Hur hinner de med alla? Jag skulle gärna ha fler bebisar, men jag ska ju ta hand om resten också... tycker redan storasyster är för präktig, stackarn....
    Jag känner inte att jag hinner med alla tyvärr
    har tre stycken, men en med autism som tar all energi och då Ella som är 1,5 år och givetvis tar den tid hon behöver.
    Kvar blir stackars Nora som får klara alldeles för mycket själv redan.
    Hade vi vetat hur vardagen sett ut idag så hade vi antagligen vänat med ett tredje barn.
    Tur visserligen att vi inte visste hur det skulle bli för då hade vi ju inte fått Ella
  • Busbellan
    saturnina skrev 2009-02-02 22:33:30 följande:
    Ja just det, det har jag läst på din sida. Åh, jag har dåligt samvete varje dag för att jag inte har mer tid med barnen, inte tålamod nog... osv. Och då försöker jag ändå anpassa mig, har ju egen firma, så jag hämtar barnen tidigare och jobbar sent på kvällen istället när de lagt sig....Kan inte föreställa mig livet med 3 om en eller flera har någon slags åkomma som kräver mer energi av alla.*styrka*
    Ja, dåligt samvete har man alldeles för ofta. Det borde man egentligen bara lägga ner för man gör ju så gott man kan
    Jag är glad vi lyckats vara hemma så här länge som jag varit. Ella hinner bli 2 år innan hon börjar dagis.
  • Busbellan
    Plummy skrev 2009-02-02 23:35:25 följande:
    Buttelina skrev 2009-02-02 23:31:47 följande: Är såå sugen.. undrar om Signe kan ha en i 86? Hon är kanske typ 80 lång, och rund o go'.. Passar den röda till Katvigs röd/ljusblå strumpbyxor tror du?Vilken färg har Isabel på sin?
    Är det volangklänningen från kik kid? I så fall tror jag absolut hon kan ha 86, tror det blir alldeles perfekt
    Ella har en i strl. 92, och hon är ca 84 cm lång, men den är lite stor till henne än. Men funkar gör den absolut.
  • Busbellan
    Nova76 skrev 2009-02-03 06:56:03 följande:
    beställde lila på lillahelsingborg igår kväll och då fanns 92 kvar där men ser att den är borta nu..... har du hittat någon annanstans?
    Jag beställde med en 92:a där igår. Hade väl tur som fick en
    Vilken färg beställde du?
  • Busbellan

Alltså jag skulle så gärna vilja ha dessa till Ella, men där går nog min gräns när det gäller priset.
    245 kr för ett par shorts är ju hutlöst dyrt!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12