Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

loveliva skrev 2009-02-24 19:22:28 följande:
    Underbart med snö och sol !!!!  Och skönt när de somnar lätt
    super jätte grattis till melker på hans stora dag
  • nikki2006

stormis vad bra att ditt paket kom fram idag redan, blev du nöjd???

• nikki2006
    trunken81 skrev 2009-02-24 19:40:54 följande:
    Så söööööt A är i bt i sina underbara molo klänningar
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-24 19:42:37 följande:
    Hej sötis!!Mmm.. han e inte så där jätterolig att ha o göra med och han är inte frisk i hövvet, det kan jag absolut intyga!! Ska träffa advokaten nu den 6:e Mars, känns jättebra faktiskt och alla polispapper mm ska med så ska han hjälpa mig.. Man får faktiskt inte anmäla hit och dit på falska grunder, det är straffbart!!
    Hoppas han blir dömd då så kan ni andas ut ett tag till. Är ju jätte läskigt också när folk kommer och anklagar en sådär när man vet att man är oskyldig
    Håller alla tummarna för dig att det går bra.
    Har du kunnat shoppa nåt då eller han har förstört shopping glädjen hi hi
  • nikki2006
    Stormis skrev 2009-02-24 19:45:30 följande:
    Så klart! Även om jag inte kan låta bli att irritera mig på att Molo inte kan göra svarta kläder som håller sig svarta! Lite stor ännu, men snart så kan vi inviga den också. Sååå fina färger. Tusen tack :-P, glömde tacka i bt... .
    Äsch det gör inget bara ville höra så du blev nöjd. Ja deras mörka färger stör mig med
    Vilken massa fin shopping du gjort
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-24 19:50:01 följande:
    Ja denna gång är chansen rätt stor att han faktiskt får sig en dom eller erinran.. Alla andra gånger jag har anmält honom för hot mm så har dom lagt ner det trots att han erkänt??? Ja det är verkligen fruktansvärt när man får ett sånt samtal.. Jag är ingen hemsk människa som är elak med mina barn på något sätt.. Det förstod dom dock rätt fort när vi träffades och polisen jag fick tala med var verkligen bra.. Jag har legat rätt lågt med hoppingen, men liiite har det ju blivit så där till morgonkaffet
    Ja ibland förstår man sig inte på polisen faktiskt. Lägger ner trots erkännande, vaaaa liksomFörvånad
    Vi håller fortfarande på med tvisten om mormors arv, hon dog dec 07 Det är morbroren som inte vill acceptera att vi fick lite pengar de sista åren. Han fick mindre då han aldrig kom och hälsade på eller brydd sig om henne. Nu när hon är död så tycker han att hennes gåvor till oss var förskott på arv så han skall få mer laglott.

Hade han varit hos henne mer så hade han fått mer han med men han vågade inte säga något medan hon levde för hon var helt klar i skallen och hade skällt ut honom och sagt vad hon tyckte. Men nu när hon är DÖD då håller han på minsann, fegis Skrikandes Känns som att det aldrig kommer ta slut
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-24 19:58:17 följande:
    Å fy va jobbigt!!   Hoppas det löser sig snart.. Jobbigt och hålla på med bråk när man är i sorg ju   *kramar om*
    Tack kramar till dig med, tänk om vi hade bott närmare varann Tycker om dig
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-02-24 19:58:56 följande:
    Inte jag heller Men jag blir helt klart lite småstressad över att T är en sådan vågskål emellanåt...
    Mina auktioner gick faktiskt väldigt bra denna månaden tyckte jag men man har ju haft rundor när man undrar om folk har gått i ide
  • nikki2006
    ängeln83 skrev 2009-02-24 19:57:28 följande:
    HA HA, i storlek 152 till min XL gubbe? DET hade varit en syn för gudarna
    Tänk om man hade varit smal nog att ha molo linnena, drömmer mig bort. jag vill också ha bild nuuuuuuuuuu
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-24 20:02:36 följande:
    Mmm.. det är svårt med beggat  vissa skriver ju att nåt är i nyskick och så kommer det hem nåt man själv skulle beskriva som väl använt.. Eller så skriver nån "tvättluddig" och så kommer det hem nåt i kanonskick   föredrar de sista dock Men just nyskick är vanskligt tycker jag.. Jag vågar nästan aldrig skriva just det..
    Dina kläder är ju nästan alltid i ny skick men jag förstår din tanke. Man vill ju inte att köparen skall känna sig lurad.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12