RååSa BuBBlan skrev 2009-02-24 19:50:01 följande:
Ja denna gång är chansen rätt stor att han faktiskt får sig en dom eller erinran.. Alla andra gånger jag har anmält honom för hot mm så har dom lagt ner det trots att han erkänt??? Ja det är verkligen fruktansvärt när man får ett sånt samtal.. Jag är ingen hemsk människa som är elak med mina barn på något sätt.. Det förstod dom dock rätt fort när vi träffades och polisen jag fick tala med var verkligen bra.. Jag har legat rätt lågt med hoppingen, men liiite har det ju blivit så där till morgonkaffet
Ja ibland förstår man sig inte på polisen faktiskt. Lägger ner trots erkännande, vaaaa liksom

Vi håller fortfarande på med tvisten om mormors arv, hon dog dec 07

Det är morbroren som inte vill acceptera att vi fick lite pengar de sista åren. Han fick mindre då han aldrig kom och hälsade på eller brydd sig om henne. Nu när hon är död så tycker han att hennes gåvor till oss var förskott på arv så han skall få mer laglott.
Hade han varit hos henne mer så hade han fått mer han med men han vågade inte säga något medan hon levde för hon var helt klar i skallen och hade skällt ut honom och sagt vad hon tyckte. Men nu när hon är DÖD då håller han på minsann, fegis

Känns som att det aldrig kommer ta slut