Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

FL Lisa skrev 2009-04-07 21:56:09 följande:
    dom finns ju att beställa från lindex.se annars...kostar iof 19 kr i expeditionsavgift att beställa därifrån..men om du inte hittar dom någon annanstans så kan det kanske vara ett tips
    Finns det några kvar där, jag trodde vi köpte upp större delen av lagret igår
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    FL Lisa skrev 2009-04-07 22:02:32 följande:
    haha..ingen aning. men jag antar det. jag beställde både gröna och orangea idag och alla storlekar fanns då att välja på och än har jag inte hört något om att det skulle vara slut.Kan väl kanske komma ett mail senare om att dom tyvärr var slut..men jag håller tummarna för att ni inte tömt allt
    Nej då, ingen risk de lär väl ha en hel del
    Kändes bara så igår när jag köpte 10 leggings där.
    Hade egentligen tänkt använda en 25% rabattkupong i butik till det, men jag kände inte för att stå där och köpa så många likadan plagg, folk hade ju trott man var galen
  • Busbellan
    lollypop skrev 2009-04-07 22:05:16 följande:
    ROOOLIGT att titta i BT, som alltid!!!Tjollabolla: Fiiin Småfolksshopping och underbara bilder på Milo SmillaMilla: Härligt pimpad Bugga Bubblan: Lillan ser ut som en riktig liten godisbit Liljan: Myyysbild på Loppan i skogen Stormis: Jisses vilka fina fyndshorts!!!Butte: Härlig shopping och dubbelt så härliga ungar!!! Nogula: Vilka vårbilder och fina barnen!    
    Tack
  • Busbellan

Åh, vad skönt idag funkar swedbank.
    Vill ju kunna betala för min shopping så att det kommer hit så fort som möjligt

• Busbellan

Nån som har den turkosa lurven med röd kant?
    Har ju beställt den till Nora, men skulle gärna se bild på den

Var ju tveksam om vilken storlek jag skulle ta till henne eftersom hon ofta ha 128-134 i överdelar. Efter att hon prova lillebrors luv i strl. 116 och den nästan passade i ärmlängde, men bara var lite kort på längden så blev det strl. 128 till slut. 140 hade hon ju drunknat i

• Busbellan

Nu har jag fått sms från Lindex, har ett paket med 10 par knickers som ligger och väntar på mig
    Åh jag som måste vänta tills efter 16 innan jag kommer hemifrån

• Busbellan
    Nova76 skrev 2009-04-08 11:31:58 följande:
    ojdå Vad är det för knickers? Till barnen misstänker jag? Eller till dig
    Till barnen
    Dels de som ska vara knickers och dels "för stora" som ska funka som långbyxor
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-04-08 13:38:13 följande:
    Jättefin Jag letar dagisjacka till Maia som kan passa hennes rosa midiapple regnbyxor (de från vår 08). Någon som har tips???
    Fix skaljacka kanske?
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-04-08 13:47:52 följande:
    Hur ser fix ut? Finns på Lindex eller??
    Japp på Lindex, ser ut såhär
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2009-04-08 15:10:50 följande:
    Hej flickor! Fy vad sur jag blir när jag kommer hem och öppna posten, hade fått denna tröjan www.tradera.com/Retro-lila-lejontroja-fran-Sm... FY FAN vad den ser ut!!! Lejonen är knappt gula, dom mörk gula. Hela tröjan är nopprig och äcklig!!!
    Nej vad trist, den som du suktat efter så länge!!
    Men den ska du ju få tillbaka pengarna för, det står ju nyskick i annonsen!!
  • Busbellan
    nikki2006 skrev 2009-04-08 17:12:27 följande:
    Borta bra men hemma bäst
    Måste gratulera till kompensationen du fick, inte illa
  • Busbellan
    melizza skrev 2009-04-08 18:25:34 följande:
    Såg din kombo i BT men jag skulle nog hellre sett det linnet med dem gröna frotte knickersen
    Ja, vi har ju de gröna också så vi kan variera oss
  • Busbellan
    Love Isac skrev 2009-04-08 19:02:29 följande:
    Åh var har du fått tag i spacelinnet??Fin kombo!
    Köpt på ziggys
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12