Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Någon som har koll på något erbjudande med lurvar? nu måste nelly verkligen ha en ny rosa...reklmaerade ju den förra för den blev dålig men skam den som ger sig {#lang_emotions_wink}

• Mamma Kråkan
    Tjollabolla skrev 2009-04-07 12:54:01 följande:
    Både den lila NS mössan och katvigs grön/mint är URSNYGGA till!!
    Nogula skrev 2009-04-07 12:53:40 följande:
    Krumelur hade väl 20% på lurvar idag tror jag
    Tackar {#lang_emotions_laughing}då får det bli en sådan mössa. ingen rosa lurv tråkigt nog {#lang_emotions_undecided}
  • Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2009-04-07 13:23:19 följande:
    Hello..Det lutar åt att jag inte kan åka den 17:e ..har idag fått insideinfo om Molo så det finns inte en chans att jag kan åka på båda såvida jag inte säljer bilen
    Flörtar vilt om insider infon om molo {#lang_emotions_innocent}
  • Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2009-04-07 13:36:35 följande:
    Det lutar åt att barn i byn eller vad katten de heter inte har ngt att göra med Molosalgen iaf- alltid något
    aa låter ju bra...nu när sambon lovat att vi ska åka till köpenhamn hela familjen {#lang_emotions_laughing}
  • Mamma Kråkan
    Tindrisen03 skrev 2009-04-07 16:47:04 följande:
    Vilken klänning pratar vi om? Menar du den här?eller den häreller ngn annan?
    gud vad fina dom färgerna var på dina flickor ...blir nog perfekt på min ljusis med hur är kläningen i stl?
  • Mamma Kråkan
    Tindrisen03 skrev 2009-04-07 17:18:43 följande:
    Menar du den långärmade så är den ganska normal. Nova är ca 90 cm och har en 92:a. Den görs dock inte större än det. Linne/tunika/klännnigen är 122 på Tindra som är ca 116 cm lång
    buhuu ja nelly hade ju behövt en 104 så då är det kört...så då borde man gå upp en stl i linnet. Så du bor med i sthlm...vi flyttade nyss upp hit
  • Mamma Kråkan
    nikki2006 skrev 2009-04-07 20:10:51 följande:
    Ingen som har handlat där som vet????????????????SNÄLLA
    minns inte men jag la till en vara till och fick då upp den & så tog jag bara bort den
  • Mamma Kråkan

FIIIINA BILDERNA I BT BUTTE. kilar genast till babyshop {#lang_emotions_laughing}

Zvartaliljan skrev 2009-04-07 21:10:17 följande:
    Har du köpt allt detta ikväll???? Gjorde en liten uträkning och fick det till sisådär 12000 spänn!!! Jag är inte längre galnast i tråden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    jäders fjärderns ...vill själv inte ens tänka på vad det spenderats dom senaste veckorna{#lang_emotions_embarassed}
  • Mamma Kråkan
    Nogula skrev 2009-04-07 21:38:23 följande:
    Gahh, jag kommer inte in på Swedbank, nån annan som haft samma problem idag?
    jaaap hela jävla skit servern ligger nere.
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-07 21:59:14 följande:
    superfin e den, vi har den i overall *älskar massor*
    Super fin..tror du den går till dom nya lila idat regnbyssorna?
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-07 22:04:00 följande:
    Å absolut!!! Fint med de ljust lila till den knalliga fleecen ju
    Tack gums

Nää nu vill sambon data
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-08 09:21:51 följande:
    Nån som snubblat över Katvigs brun/brun suit i strlk 56 eller 62?
    vad ska du med den till {#lang_emotions_dreamer}

godmorgon..

så härligt att se att alla har så många lurvar. Då kan jag shoppa fler med gott samvete{#lang_emotions_laughing}
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-08 09:44:59 följande:
    Rädd att det blir en veckas användningstid bara , men har för mig att den kollektionen inte va så liten i storlekarna.. Det vet jag inte, den har inte ankommit än   Men är väl tänkt normalstor..Å kanske man ska ta en 62:a ändå.. Det gör ju inget om benen e lite långa heller *mysit om fötterna*
    jag hade tagit 62 det gjorde jag till lilleman & det var inte alls stort
  • Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2009-04-08 10:50:06 följande:
    Imorgon men inte på fredag eftersom det är en röd dag
    aaa okej. då kanske det lönar sig att beställa från babyshop idag om man har tur
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12