• Petronella77

Hjälp med produktnyckel till office 2007

Har köpt ny dator och såg att office paketet fanns med. Men jag hittar ingen produktnyckel till den. Det står att jag nu bara kan använda officepaketet i tre gånger till, sen måste jag skriva in nyckeln. Jag har tittat igenom alla papper som följer med datorn och så, men hittar ingen. Hur ska man få tag i en sådan????

• Svar på tråden Hjälp med produktnyckel till office 2007
  • glasbubblan

Jag är ju ingen expert men jag skulle ha kontaktat återförsäljaren eller ringt till Microsoft.

• skorpionen80

Är du helt säker på att det ingick en nyckel? Ta i så fall kontakt med affären igen och fråga var du kan få den.

• R Franklin

Troligast är att det är en testversion som följt med som fungerar x antal gånger eller dagar utan produktnyckel.

• Petronella77
    R Franklin skrev 2009-01-09 20:01:21 följande:
    Troligast är att det är en testversion som följt med som fungerar x antal gånger eller dagar utan produktnyckel.
    Aha ok..men då är det inget att göra eller? Måste jag skaffa ett nytt officeprogram??
  • musli

Om inte nyckeln och cd:n finns med så är det troligen en test-version.
    Du får helt enkelt köpa Office i en teknik-butik, typ OnOff eller Dustin eller liknande... Kolla på pricerunner.se om de har koll på billigast butik, ibland har man tur.

• appletalk

När du köper en pc är det nog bara notepad som EJ är en 30 dagars demo.

//Have fun! :)

• appletalk

(jo... du kan ju hämta open office som är kanon o gratis:)

• c0ol

inte riktigt sant faktiskt, men det är ju lätt att sitta och gissa, då kan alla vara experter

appletalk skrev 2009-01-09 20:47:22 följande:
    När du köper en pc är det nog bara notepad som EJ är en 30 dagars demo. //Have fun! :)
Svar på tråden Hjälp med produktnyckel till office 2007