Inlägg från: mimmi 1 |Visa alla inlägg
  • mimmi 1

Tonårshy, tacksam för goda råd!

ja, basiron, finns i två styrkor, 5% och 10%, är ju ett läkemedel mot finnar,f inns på apoteket. det är jättebra, men som sagt, bleker textil, så här har vi blekta fläckar både på lakan, örngott och handdukar. med två tonåringar i huset, så har vi provat allt möjligt .. men Basiron är jättebra. Nutrogenas peeling, vad den nu heter, nåt med black spot, den är bra att skrubba huden med... apotekets acnelösning att badda huden varje kväll, och glöm inte att på morgonen efter nogrann rengöring smörja ansiktet med hudkräm.... finns doftfri, om killarna tycker det luktar tjejigt....

• mimmi 1
    ludicrous skrev 2009-04-01 11:35:59 följande:
    rekomenderar Basiron och Silicol. Silicol e ett gel man stryker på , morgon o kväll, 10 min. det måste vara någon gud som gjort det ::P hade problem som yngre med "kvisslor" använde det där 1-2 veckor, det försvann o har aldrig kommit tillbaka,finns på hälsokost
    menar du att man ska stryka på silicol på huden?
    den ska man ju dricka, har inte hört att man kan ha den direkt på huden...

är det en annan sort eller är det samma som man dricker?

Tack för tipset i allafall.. dettta ska undersökas!
  • mimmi 1
    LaFontaine skrev 2009-04-04 20:22:29 följande:
    Jag åt clearly gone och blev av med de flesta av mina finnar. Alla dessa specialprodukter var rena döden för mitt ansikte. Framförallt Neutrogenas Visibly clear och Tea Tree Oil gjorde mitt ansikte tort som fnöske. För min hud passar en mild tvål att tvätta med och ren avocadoolja att smörja med!/Iseika som fick jordens finnexplosion vid p-pillerstopp för några år sedan.
    clearly gone ? vad är det? piller? receptbelagt?
Svar på tråden Tonårshy, tacksam för goda råd!