• Anonym

fettsugning av låren? träning?

Jag är ganska smal, men högt upp på lårens insida finns ganksa mycket fett, hur kan man ta bort det? Går det att fettsuga? Vad kostar det? Kan man träna bort det? Finns det något annat man kan göra?

• Svar på tråden fettsugning av låren? träning?
  • Anonym

Hopprep? Vanligt hopprep? Hur mycket ska man hoppa då? Finns det något träningsprogram? Hjälper det verkligen mot fettet?

Hur mycket skulle en lite fettsugning kosta? Det är inte mycket, och bara på insidan av låren.

• Anonym (M)

Om du går till gymmet och tränar lite styrketräning kan du få bort det där fort genom att byta fett mot muskler. Det går tyvärr inte att punktförbränna fett...

Finns en del effektiva benövningar som jag själv kör som ger extremt bra rsultat.

• Anonym

Jag vill bara inte gå ned mer i vikt, då blir jag ett benrangel. Jag vill liksom bara bli av med den här ansamlingen. Om jag tränar kanske jag går ned mer i vikt totalt?

• Anonym

Vad kör du för benövningar?

• Anonym (M)

Nä det behöver du inte göra om du kompenserar med extra mat.

Den absolut bästa benövningen jag gör är utfall med 5-7 kg hantlar i varje hand. Stå rakt upp och ner med en höftbredd mellan fötterna så kliver du fram med ena foten och sänker dig så att det ben du klivit fram med är i 90 graders vinkel mellan vad och lår, sen trycker du dig upp igen. Denna övning brukar jag köra ca 10 set med 10 rep på varje ben så totalt 50 på varje. Jag har aldrig haft så snygga ben eller rumpa som nu och resultatet kom snabbt. Jag tränar hårt fyra-fem ggr/v och äter så jag håller vikten då jag är nöjd med den.

• Anonym (M)

Finns flera maskiner på gymmet också som är för insida lår som fungerar bra, men det resultat jag fått nu har jag aldrig uppnått förut med några maskiner...

Svar på tråden fettsugning av låren? träning?