Mammajeans i stretchmaterial
Finns det någon som kan ge tips på något märke som säljer snygga mammajeans i stretchmaterial? Gärna tips på nätbutiker som säljer jeans av denna typ också. Tack på förhand!
Finns det någon som kan ge tips på något märke som säljer snygga mammajeans i stretchmaterial? Gärna tips på nätbutiker som säljer jeans av denna typ också. Tack på förhand!
topshop.com har bästa jeansen, tycker jag!
Polarn och Pyret har bra jeans.
www.4mom.se
tycker jag har bäst. Mamaliciousjeansen är super. Förra grav körde jag hm, lindex och pop men mamalicious slår dem med hästlängder. Och bättre priser
Tack för tipsen! En fundering: hur mycket elastin eller spandex ska det vara för att det ska klassas som stretchjeans? På tex 4mom`s sida har många av jeansen 2% elastin eller 2% spandex- är det en stretchbyxa då? Har aldrig tänkt på det förut eftresom jag aldrig skickar efter jeans men nu har jag inte så mycket val eftreosm jag inte hittar några affären som säljer mammabyxor där jag bor.
Jag rekommenderar också 4mom och Mamalicous-jeansen! Jättesköna och snygga.
Tycker 2wear har bra mammajeans.
Samma sak Citizens Of Humanity
Jag har fastnat för Mamalicous jeans! Har redan hunnit införskaffat 2 par ett par "vanliga" och ett par knickers! Dom sitter skitsnyggt och är hur sköna som hällst! Jag köper mina på namit newborn affären. men dom finns på nätet oxå!
4mom har en massa snygga byxor, jag har köpt därifrån.:)
Ett annat tips är vanliga tights från bikbok som ser ut som stuprörsjeans. Dom är jätte sköna! Kolla hemsidan: www.bikbok.com
Även www.lillamirakel.se säljer Mamalicious jeans, håller med många andra, de är supersköna och billiga!
Det jag tycker är så mycket bättre med just mamalicious är att regleringe sitter på rätt ställe, under magen istället för högst uppe i mudden.. Byxorna är till för växande magar!
Mamalicous-jeansen verkar vara en favorit hos många! Kanske ska sikta in mig på någon av dom då...men vilka jeans av alla som finns då? Mamalicous har ju flera olika jeans? Orkar ni ge mig namnet på vilken av jeansen som är bäst blir jag jätteglad! Stretch är det viktigaste för mig (och att de är snygga förstås men stretch är ett måste när dte gäller mig och jeans )
Jag har själv Bri strech jeans och Treasure slim jeans (finns på
Hoppsan, meddelandet gick iväg lite för snabbt!
Jag har själv Bri strech jeans och Treasure slim jeans (finns på
www.lillamirakel.se) och Malene slim leg jeans (finns på www.4mom.se). Har varit nöjd med alla, det beror på vilken sorts modell du är ute efter. Treasure slim är en tajt modell, den snyggaste av mina (sitter jätte fint på), börjar bli lite smal i modell nu när jag är i v 33. Malene slim leg sitter också bra på, är väldigt mjuk och bekväm, känns lika bekväm nu som i början. Bri strech är också en bra byxa, lite för rymlig för mig över låren, (vill gärna att de ska sitta åt), kommer säkert att vara sköna i slutet av graviditeten.
Tyckte att Merit, Helen, Kiera och Dionne såg snygga ut (på 4mom), de är nya modeller som jag inte har erfarenhet av.
Det enda minus jag har att säga om Mamalicious-jeans är att mudden åker ner under magen så fort jag är i rörelse.
När det gäller storleken så tror jag att det är bäst att utgå ifrån deras storlekstabell, har stämt bra för mig. Har stl 38 (30 i tum) i vanliga fall, 29 har varit rätt i Mamalicious-jeans, så de är ganska rymliga i storlek.
Lycka till!
Nallen76: tack för mycket bra information! Ska genast kika på de modeller du beskriver!!!
HM o POP har jag köpt ifrån, kanon bra!