Inlägg från: BeJay |Visa alla inlägg
  • BeJay

Andra Avenyn 2009

Hejsan ALLA AA-Fans

Startar nu e ny tråd då den andra sinat ut.

ANDRA AVENYN går på svt 1
    med nystart den 13/1 kl 21.00

www.svt.se/andraavenyn

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m34931476.html

OBS!!! Tänk på att varna för spoilers för de som följer avsnitten på tv OBS!!!

Vilken tid repriserna kommer att gå är ännu inte klart, men jag skriver in det då det kommer!

VÄLKOMNA NYA SOM GAMLA FANS!!!

• Svar på tråden Andra Avenyn 2009
  • BeJay
    Svar på #2
    Jo jag, men ids juh inte sitta och skriva åt mig själv i tråden =)=) tycker denna säsong innehåller mkt spännig, med hiv och allt vad dom har :d
  • BeJay

vart mest less för att den började så sent,

nja dert enda som egentligen hände var juh kim o hamza och Ulla, och ktty och silvia.....

• BeJay

jag måste tyvärr oxå kolla på nätet idag, då Desperat Housewifes är samtidigt som AA =(=( jag som tycker bäst om att titta på tv :)

detta blir spännande :)

• BeJay

jo men iom att aa kan man kolla när man vill på nätet, men ska jag se DH reprisen måste jag juh passa tiden :D

• BeJay

det var juh nästan spännande igår :d det där som sigrid hittade iaf :D:D haha

• BeJay

L J K skrev 2009-03-23 09:42:15 följande:

Imorgon är det dax igen Skönt jag har längtat så . Jasså har Lotta varit otrogen förut? Ja det är jätte synd om Roland han ser ju så förstörd ut, men samtidigt passar verkligen Lotta och dennis ihop. Håkon, vem va det nu igen... Hmm å vad jag känner igen det. Nu hoppas jag bara Kitty och Tony blir ihop igen dom är oxå jätte fina ihop. Tycker synd om rasmus oxå, Ulla beter sig förjävligt!!!
    Håkon var läraren som hade 6 med en elev. med Olga :)
    jo lotta var otrogen i början emd en mörkhyad kille tror han hette fredrik eller nå sånt :D:D Roland kom då på om, och sen var han otrogen mot henne med Grazynia och nu är hon med dennis :D
    så de e en otrogen karusell det där :d
  • BeJay

*hoppas hoppas hoppas*

hehe avsnittet var grymt tyckte jag :) ni andra kommer förstå avd jag menar, när ni har sett avsnittet ikväll :D

• BeJay

L J K skrev 2009-03-24 14:58:10 följande:

Nä men nu blir jag nyfiken, men jag väntar iaf tills ikväll, pratade med gubben förut så säger han glatt - Idag är det väl Andra Avenyn? Så det vore ju inte snällt av mig att kolla på den innan han kommer hem, dessutom är det lite mysigare att titta tillsammans !
    *oj oj oj* kom in och kommentera när du sett avsnittet :D
    haha :D skoja som attan, åter igen *hoppas hoppas hoppas*
  • BeJay

den norksa chokladfabriken verkar mysko, han prata ju om att ta chokladen till ngt labb eller nå sånt =( mysko d där...

jag hoppas att roland ska dö :( jag vet jag är hemsk men ärlig......

det ska vara tony och kitty...

sigrid ska lämna greger tyckr jag... :D

• BeJay

imorgon är det åter dags igen, hoppas på lite mer spänning denna gång =)

Svar på tråden Andra Avenyn 2009