Inlägg från: Trollungen08 |Visa alla inlägg
  • Trollungen08

Andra Avenyn 2009

Här är en till som älskar AA.
    Vad tror ni om Kims HIV svar? Jag tror att det kommer komma fram sen att det har blivit en förväxling mellan Kim o Tonys svar. Så det är Tony som är smittat. Men det är vad jag tror.

• Trollungen08

Jo det vet jag att dom sa att ingen av dom var smittade. Men eftersom Kim sa att dom hade gett honom fel provsvar så måste han ju ha fått någon annans. O då tror jag att det var Tonys svar som Kim fick från början o att Tony fick Kims.

• Trollungen08
    Svar på #43
    Nä man vet aldrig med den serien. Undrar så när Gregers fru kommer fatta att han har ljugit för henne.
  • Trollungen08

Längtar redan till nästa avsnitt. När Kitty springer in i klassrummet o skriver jag har inte aids.

• Trollungen08
    Svar på #49
    Ja, eller iaf som dom hade förut så det gick 3 ggr i veckan. Men 45 min avsnitten kan dom ha kvar
  • Trollungen08

L J K skrev 2009-03-18 10:14:39 följande:

Ja det va faktiskt ett riktigt bra avsnitt tycker jag. Å jag ÄLSKAR ju att Lotta & Dennis har hittat varandra tycker dom är så fina ihop, dessutom är Dennis snygg som....... . Tycker det va "skönt" att Gregers fru äntligen  (VARFÖR glömmer jag alltid hennes namn?? Visst är det nåt på I????) hittade allt detta på honom. Ja nu längtar jag verkligen tills nästa tisdag!
    Hon heter väl Sigrid om jag inte minns helt fel.
  • Trollungen08

Jag väntar med spänning på nästa avsnitt. Det kan väl åtminstone gå 2 avsnitt i veckan?

Svar på tråden Andra Avenyn 2009