Inlägg från: Glaadis |Visa alla inlägg
  • Glaadis

Andra Avenyn 2009

Hur skall Greger förklara bort bilderna som frugan hittade ?

Jag tycker att Lotta och Dennis passar för varandra och hoppas att de kommer ut snart.

• Glaadis

Håller med om att det var skönt att Sigrid hittade tidningarna och att Greger blev upptäkt.
    Han är så slemmig !

Tycker lite synd om Roland , men han hade ju ett förhållande med Grazynia och Lotta förlät det.

Livs kille Marcus passar inte henne tycker jag , han är så barnslig.

Längtar nu till Tisdag och tycker det är skittråkigt att de bara sänder ett avsnitt i veckan.

• Glaadis

Jag hade hoppats på att Sigrid och Roland skulle bli ett par men nu när han flippat ur så lär det inte bli så.

Kitty och Kim ? Nä , de passar inte , lite barnarov över det. Kitty passar bättre med Tony.

Ulla , Ulla , ja vad skall hända nu med henne ?
    Nu lämnar ju Rasmus henne och då lär hon ju inte bli nyktrare.

Jag har en liten fråga. Jag följde inte AA från början så jag missade nog svaret men jag undrar är Roxanna fosterbarn till Ulla och Rasmus ?

Längtar nu till tisdag i gen.

• Glaadis

Jag tror inte att Lotta får dåligt samvete utan tycker att det blir jobbig för att skillsmässan blir utdragen. Dennis kommer säkert att tycka att det är bäst för Roland att Lotta är där för honom.

Jag hoppas att sigrid har en plan och inte bara går tillbaka till Greger äcklet.

Ulla har spårat ur helt och hon kommer inte klara sig utan Rasmus.

• Glaadis

Men vist är det samma avsnitt som visas på tisdagar ?
    Det är väll inte avsnitt som inte visats på vanliga tven ?

• Glaadis

Tycker Liv är hård mot Dennis.

Äntligen släpper kim taget och låter Tony och Kitty bli ett par.

Det låtter som att Jossan kommer att koma tillbaka.

Tur att Ulla tar beslutet att åka till behandlingshemmet men undrar om hon kommer att stanna.

Vad vill sigrid med Greger ?

Svar på tråden Andra Avenyn 2009