Inlägg från: ludenben |Visa alla inlägg
  • ludenben

Andra Avenyn 2009

missat denna tråden men hakar på nu då...
    har inte sett avsnittet än men hoppas på att hinna i kväll.

Nu har våran Elias kommit 24/2-09
  • ludenben
    BeJay skrev 2009-03-25 19:25:21 följande:
    den norksa chokladfabriken verkar mysko, han prata ju om att ta chokladen till ngt labb eller nå sånt =( mysko d där... jag hoppas att roland ska dö :( jag vet jag är hemsk men ärlig...... det ska vara tony och kitty... sigrid ska lämna greger tyckr jag... :D
    tror de ska sno receptet eftersom de skickar det till labb... vad skulle de annars med labb till?? verkar mysko tycker jag med. Håller med att det ska vara Tony och Kitty. Kim är för ung för Kitty, han borde ha nån i sin egen ålder.... men Sigrid är ju en riktig mes. Att hon inte lämnar Greger för gott när hon vet allt nu och till och med flyttat ut för ett tag. Ush...
  • ludenben
    L J K skrev 2009-03-26 10:15:08 följande:
    Japp Roxanna är deras fosterbarn. Jag tycker Sigrid och Roland skulle passa jätte bra ihop. Men varför syns inte mina bilder??? Dom va ju så fina !
    har du tagit bort bilderna i galleriet?? i såfall funkar de inte i tråden om de inyte finns i ditt galleri längre
  • ludenben
    MammaTillNeoh skrev 2009-03-26 20:51:13 följande:
    Jag har missat en del avsnitt det senaste,,, vad är det som har hänt med Roland??
    han kastade nåt i taket på rbc när de hade salsakurs där och det ramlade ner från taket i hans huvud. Ambulansen kom och där slutade det typ...
    du vet väl att avsnittetn ligger på webben fall man missar smygtittar finns där med...
  • ludenben
    MammaTillNeoh skrev 2009-03-26 20:54:00 följande:
    ja, jag vet ju det. jag kollade alltid där innan jag flyttade.. men nu när jag flyttat har jag bara mobilt bredband och de går så segt då så det fungerar inte att kolla på webben :(
    vad trist... ibland är det segt här med men det funkar för det mesta i allafall..- ska nog inte skaffa mobilt bredband om det är så segt.
  • ludenben
    Trixi8 skrev 2009-03-26 21:04:33 följande:
    jag ahr ett och det funkar super, även om det är gammal. är ett kontakorts mobilt bredbband från vodafone/telenor... det första de fick
    jag är helt borta när det gäller sånt... vi har ett från tele2 här som vi lånat när vårt vanliga modem gick sönder men innan dess fattade jag inte att det fanns mobilt bredband
  • ludenben
    Trixi8 skrev 2009-03-26 21:09:39 följande:
    har haft mitt sedan 05, då det kom på telenor. är ett kontantkort som du fyller på. nu finns det ju med abonemang.
    då har det undgått mig i typ 4 år jag skaffade inte internet hemma förens förra året haha. Innan dess kollade jag min sida här hos mamma, kompisar mm...
  • ludenben
    Trixi8 skrev 2009-03-26 21:22:41 följande:
    hade inte heller internet hemma förren jag blev sambo, för 3 år sedan. kollade alltid i mobilen innan.
    haha bra att bli sambo... ensamstående skulle jag vara rätt pantad med datorn. Den skulle funka ett tag men när det vart nåt skulle inte jag kunna fixa det
  • ludenben

nästa avsnitt blir säkert bra... har kollat på smygtittarna hehe

• ludenben
    Glaadis skrev 2009-03-29 15:10:38 följande:
    Vist kan man inte se AA mer än på tve ? Jag menar de nya avsnitten ?
    jo de nya går på webben... svt play/prima
  • ludenben
    Glaadis skrev 2009-03-29 16:10:43 följande:
    Men vist är det samma avsnitt som visas på tisdagar ? Det är väll inte avsnitt som inte visats på vanliga tven ?
    nä veckans avsnitt blir tillgängligt på webben samma dag det visas på tv. Fast på webben kan du se den redan på morgonen.
  • ludenben
    LondonAnnika skrev 2009-04-07 11:13:11 följande:
    Jag har sett det nu, tycker det var riktigt bra!
    haha, jag tyckte att det var ett av de lite avsnitten. segt, hände inte så mycket...
  • ludenben
    ludenben skrev 2009-04-07 21:41:00 följande:
    haha, jag tyckte att det var ett av de lite avsnitten. segt, hände inte så mycket...
    ett av de lite sämre skulle det stå
Svar på tråden Andra Avenyn 2009