Inlägg från: unforgettable |Visa alla inlägg
  • unforgettable

Andra Avenyn 2009

Här kommer ett till AA fan ;) haha... Fy fasen va spännande de är.. :P Ibörjan av AA gillade ja hamza men sen de där med jossan så har ja börjat ogilla honom... Jag tkr Roxanna gör rätt med att hålla hamza på avstånd :P Han verkar lite naiv. :)

Vad tror ni om alla tester med HIV hit o dit... först är Kim smittad o sen inte. Tony är ren och Kitty har testat possitivt två gånger :P Hum, jag undrar ja :) jag tror inte hon är smittad ändå... :P Å sen så är de konstigt att han killen som va Kittys kille (som körde på Tony) inte visat sig ngt mer... ja menar han borde ju oxå fått gått o testat sig..(?) Hum, han bara försvann...

Tror ni jossan och Olga kommer tillbaka då? :P Hoppas dom inte gör de. haha ja gillade inte dom =P

Rebecca -060208- Gravid BF -090613-
  • unforgettable

Haha ja vi får se ;D Undrar om Håkon kommer tillbaka  då ;P De gör han säkert... =)

• unforgettable

Spänannde :D Men vad va de Roland gjorde när taket rasade? Ja fattade inte de...

• unforgettable

Ja ser inte bilderna =(

Shit, jag hoppas att Ulla åker in på hem!! Jävla kärring...

Å sen tkr ja inte alls om Hamza :S Han är för påstridig. Och jag håller med, sen han låste in Sara är han inget o lita på :S

Roland är ju helt psyk... Jag gillar inte honom alls nu för tiden... Hoppas han blir inlagd på psyk :D

Men inte Kim o Kitty :D Det ska vara Tony o Kitty... =)

Vad tror ni? Har Kitty HIV? eller kan de varit ett faskt besked hon oxå fick, fast två gånger? De känns som om Roland kommer nehöva blod eller något kanske, o då får kitty chansen o testa sejj igen :P Eller vad tror ni? =) haha...

Men marcus då... Hur ska han ta sig ur de med att han har tagit hanpenning till motorcykeln från chokolima? Å de där snubbarna från de norska företaget... Undra vad dom vill :s

• unforgettable
    BeJay skrev 2009-03-25 19:25:21 följande:
    den norksa chokladfabriken verkar mysko, han prata ju om att ta chokladen till ngt labb eller nå sånt =( mysko d där...jag hoppas att roland ska dö :( jag vet jag är hemsk men ärlig......det ska vara tony och kitty...sigrid ska lämna greger tyckr jag... :D
    Haha jag tkr som deej... Låt Roland dö :D
  • unforgettable

Sigrid är ju inge dum, hon är en smart kvinna. Så jag tror hon har en bak tanke med det hon sa till Greger :P Tror ni inte? Att hon tänker lura honom eller smyga eller nått annat... =) Jag tror inte hon är så dum, hon har en plan =)

De där med chokladfabriken fårn norge, kan ju vara något med motrorcykeln att göra? Hum, Det kanske inte ens är en choklad fabrik de äger! :D:D:D

• unforgettable
    MammasälskadeMinna skrev 2009-03-27 20:48:31 följande:
    Tack så mycket...Ja Lotta kommer ju få dåligt samvete såklart men jag tror att han klarar sig och så kommer LOtta gå¨tillbaka till honom igen. Men blev inte sigrid yr för att han ryckte så hårt i henne och snurrade henne så mycket? heheh
    Jo jag tror oxå de, för att han ryckte o slet o var så våldsam :)

Njaaa, jag tror inte Lotta får dåligt samvete utan att roland kommer hamna i koma och skillsmässan kommer inte kunns genomföras då och då vill inte Dennis längre, så de kommer bli ett uppehåll mellan dom säkert...

Men ja är nyfiken på Ulla, vad tror ni händer? :P
  • unforgettable

Åh snart är de tv dax :D

Förr såg ja de alltid på internet, men ja har funnit charmen med att se de på tven istället :) Ska bli mysigt o gosa ner seej o kika på avsnittet sen :)

• unforgettable
    L J K skrev 2009-04-08 08:39:50 följande:
    Jag tycker nog oxå att det inte va så där jätte bra igår, fick ju varken se Tony el Dennis nä men tyckte det va lite segt som sagt.... Men det blir nog så mycket bättre nästa vecka !
    Inte Kitty o Kim heller va? Å inte greger? Inte Dennis? Eller?

De va lite mkt ulla och lite mkt familjen fagerlind.. De kändes som de ara handlade om det, björnsängar och chokolima... kanke därför avsnittet va lite segt o tråkigt??
Svar på tråden Andra Avenyn 2009