• Svinto

Någon vuxen som har en värmemadrass??

Frusen som jag är så har jag har köpt en sådan och tycker den är jätteskön men jag är rädd för att ha den på för länge...
    Vågar man ha den på hela natten eller ska man slå av den efter 30-60 min?

Hur gör ni?

Har inte hittat någon info om detta...

• Svar på tråden Någon vuxen som har en värmemadrass??
  • Rastafairy

oo gud va mysigt de lät med värmemadrass! Är en fryslort! Men kör med vetekuddar annar som man värmer i micorn..det kör jag med om inte sambon (mitt element haha) är hemma.

• Svinto

ja, det är supermysigt....
    Min man brukar också agera värmedyna ibland men han tycker att det är för varmt mycket tidigare än mig...

• korven72

jag använde en värmemadrass för några år sedan. Är det regelmässigaelkontakter och den inte är trasig så ska det inte vara någon fara att ha den på under natten.

Du kan ju sätta den på timer om du känner dig tryggare =)

• Svinto

Ja, det är en reglermässig kontakt. Bra tips med timer-TACK

• majjaanders

Brukar finnas på elgiganten, Du kan köpa en timer som du sätter i vägguttaget så behöver den inte stå på hela natten, finns i både hel o halv storlek,

kallas dock värmedyna

• Svinto
    majjaanders skrev 2009-01-13 00:11:35 följande:
    Brukar finnas på elgiganten, Du kan köpa en timer som du sätter i vägguttaget så behöver den inte stå på hela natten, finns i både hel o halv storlek, kallas dock värmedyna
    Jag HAR ju en madrass redan

Timer ska jag sätts dit ja...när jag får tummarna lossGenerad
  • Sicka1982

Finns madrass oxå, vi säljer en på kampanj just nu på Jysk för 175:- som är 20*200cm

majjaanders skrev 2009-01-13 00:11:35 följande:
    Brukar finnas på elgiganten, Du kan köpa en timer som du sätter i vägguttaget så behöver den inte stå på hela natten, finns i både hel o halv storlek,kallas dock värmedyna
  • Svinto
    Sicka1982 skrev 2009-01-16 01:09:26 följande:
    Finns madrass oxå, vi säljer en på kampanj just nu på Jysk för 175:- som är 20*200cm
    Oj, den var billig!
    Köpte min för 299 kr på Netto.Glad
Svar på tråden Någon vuxen som har en värmemadrass??