• Anonym

jag bråkde med min man om..............

jag bråkade med min man ikväll när jag visste att han hade blivit vän med sin kusin som varken ringde eller hörde av sig till oss när jag förlorade mitt barn i magen i v 30.. jag blev arg för att han tog kusines parti..
    jag hatar den där kusinen har gjort så mkt för honom men nej när vi behövde nån så försann han... jävla idiot!!!!!
    hatar min man nu..

jag vet man kan inte vara osams hur länge som helst.. men det här om vårt barn har hänt ganska nyligen så jag tycker at gubben min skulle vänta att bli sams med han ett tag till eftersom han inte bryde sig om oss då:((
    GRÅTER

• Svar på tråden jag bråkde med min man om..............
  • Anonym

Det är inte så att han vart rädd och inte visste hur han skulle bete sig?

• Anonym

Han visste väl kanske bara inte vad han skulle säga.

• Anonym

jag förstår hur du känner dej..det var hemskt och totalt oförlåtligt av honom att inte ställa upp! ´men kusinen kommer förr eller senare försonas med din man..låt inte han komma mellan er två och ödsla absolut ingen energi med att bråka med din man för hans skull...har han åtminstone bett om ursäkt*?+

• Anonym

Beklagar sorgen över barnet! vad hände? Varför gick det fel?

Älska, glömma och förlåta....

• Anonym

nej jag tror inte det. han vet hur man ska bete sig:( det e bara det att han va osams med min man då när det hände..jag har tjattat på min man innan barnet dog at dem 2 skulle bli väner igen men min man lysnade inte på mig då.... ja som jag skrev tidigare så nu e dem väner o kusinen har inte bet om ursäkt eller så...
    jag har gjort så mycket för denna människa men jag fick ingenting tillbacka!!!!!!!
    det som gör mig ARG är att min man försvarar honom:((((

Anonym skrev 2009-01-12 02:54:36 följande:
    Det är inte så att han vart rädd och inte visste hur han skulle bete sig?
  • Anonym

tack... vi vet inte än vad orsaken är.. väntar på utredning:(

Anonym skrev 2009-01-12 06:42:28 följande:
    Beklagar sorgen över barnet! vad hände? Varför gick det fel?Älska, glömma och förlåta....
  • Anonym

jag ville ha det det när jag behövde honom men han fanns inte där då!!!!!! så nej tack inte nu heller:(

Marsch skrev 2009-01-12 15:11:14 följande:
    Anonym skrev 2009-01-12 11:29:20 följande:
    Det låter lite som att du kanske tar ut sorgen på honom. Att du kanske inte ser situationen så klart och tydligt, och det är inte alls konstigt. Din man kanske vill bli sams just för att det är hans kusin och du ville det först. Han vill kanske i möjligaste mån rensa ut det jobbiga han har att tampas med just nu. Det är viktigt att man inte förlorar all sin energi på meningslösa gräl och osämjor när man behöver allt stöd man kan få och tackla. Dessutom, att logiskt sett veta hur man ska och bör bete sig innebär inte att man kan agera på det på ett bra sätt när det som inte får ske sker. Var de osams så är det ju ändå svårare för man vet inte om man gör saker och ting sämre ändå, eller om det bättrar. Har du pratat med kusinen om hur du känner? Och fundera hur du vill ha det. Vill du eller vill du inte ha kusinens stöd nu?
  • Anonym

jo det e det ju.. men han va arg på honom oxå men nu skiter han i mig o e vän med honom istället:(
    Anonym (anna) skrev 2009-01-12 15:42:59 följande:

Anonym skrev 2009-01-12 15:37:31 följande:
    Men din man kan ju känna annorlunda? Och han har ju också förlorat ett barn.
Svar på tråden jag bråkde med min man om..............