• Anonym (anna)

jag bråkde med min man om..............

det verkar onödigt att lägga energi på att vara arg på din man och din kusin. Kanske din kusin just nu utgör ett stöd för din man? Kanske är det inte helt lätt att veta vad man ska säga eller göra när något hemskt händer.
    Inte för att vara taskig men jag undrar vad det betyder att du skriver att Du förlorade Ditt barn. Man får anta att Ni förlorade Ert barn?

• Anonym (anna)

Jag beklagar även förlusten.

• Anonym (anna)

Anonym skrev 2009-01-12 15:37:31 följande:

jag ville ha det det när jag behövde honom men han fanns inte där då!!!!!! så nej tack inte nu heller:(
    Men din man kan ju känna annorlunda? Och han har ju också förlorat ett barn.
  • Anonym (anna)

Anonym skrev 2009-01-12 15:45:42 följande:

jo det e det ju.. men han va arg på honom oxå men nu skiter han i mig o e vän med honom istället:(
    Det har ju inte att göra med huruvida han skiter i dig eller inte.
    Han var arg först. Det hade kanske mer att göra med känslan av att han hade blivit sviken än att du ville att han skulle vara arg på honom.
    Nu är han inte arg längre. Förmodligen för att han känner att han behöver sin kusins stöd.

Han kan ju inte fortsätta vara arg på sin kusin för att du vill det, om han behöver sin kusins stöd. Ifall du kräver det av honom så är det ju du som skiter i honom, och hans känslor.
Svar på tråden jag bråkde med min man om..............