Alla vi 40+:are som plusat efter ÄD nr 2.
Hej alla!
Tänkte försöka hoppa in här om det är ok? Jag inte är 40 + riktigt ännu, men snart 39, och känner mig lite hemma här. Plussade nämligen idag. Kan inte riktigt förstå det ännu.
Hej alla!
Tänkte försöka hoppa in här om det är ok? Jag inte är 40 + riktigt ännu, men snart 39, och känner mig lite hemma här. Plussade nämligen idag. Kan inte riktigt förstå det ännu.
Hej Bette, tack och grattis själv!!! Jag har läst om babyboomen här så det är bara att hoppas att det fortsätter så. Jag gjorde min ÄD behandling på SU, Sahlgrenska. Var gjorde du din behandling? Vet du hur man räknar ut vilken vecka man är i när man gör äd?
Hej igen! Jag är ju i v.5 om jag ska räkna från äggplockningsdagen. Imorgon ska jag ringa till SU och meddela att jag fick plus på stickan. Provade idag igen för säkerhets skull Fortfarande plus och halsbränna dessutom.
Grynet: Det måste vara en helt fantastiskt härligt känsla att få det lilla hjärtat banka! Jag har fått tid förVUL den 22/4 och jag längtar så...
förväntan68: Ja, bm sa till mig idag att de räknar från återförandet. Det skiljer ju i och för sig inte så mycket men ändå. Hur känns det i v.18?
bette: trevlig semster och glad påsk!
sardin: Stort grattis!!!
förväntan68: Vad roligt med UL och att få se den lilla bebisen!
bette: lugnande att höra!