Wilja skrev 2009-03-15 11:08:16 följande:
Hej på er,Jag testade positivt i tisdags, och blev så klart överlycklig! Nu är jag lite orolig för att jag inte mår illa och jag tycker inte att mina bröst är så ömma som de borde vara?Jag hade ett MA för tre år sen och nu ororar jag mig för det. Att graviditeten avstannat helt enkelt. Är det någon av er som känner igen sig, som inte heller mått illa eller haft så värst ont i brösten och ändå fortsatt framåt i graviditeten? Jag är i v.5 och går in i v.6. Eller är det för tidigt för illamående?Mina enda symptom är att jag har molvärk som kommer och går i livmodern, jag har lite halsbränna, är andfådd och trött.Jag har ännu inte vågat lägga in mig under gravid på listan, tänkte vänta till mitt andra hcg test./Wilja
Hej Wilja, var ine ololig, jag kände lite illamående i fredags men det var efter alla anspännngar inför att göra HCg provet och jag sov från 1900-0700 dagen efter. Jag kände inget i mina bröst den dagen och först i dag är de lite ömma, ej spända. Jag känner också mol i magen. Så länge jag inte blöder så känner jag att då är allt bra. Om jag börjar blöda ska jag öka min dos av medecin. Jag har aldrig varit gravid tidigare såjag vänta och hoppas på goda besked i v 8 då vi ska på ultraljud. Kram!