• Anonym (hihi)

Styva bröstvårtor

Hur får jag mina börstvårtor att vara styva hela tiden?
    Så att de lixom syns genom tröjan när jag inte har bh ;)

Alla verkar ju lyckas ;P

• Svar på tråden Styva bröstvårtor
  • Anonym

ja - det är bara att ta av sig bh:n...

friktionen när tyget skaver mot vårtorna får dom att styvna..

• bodegapeppe

eller så får du pilla på dom i smyg....

• Anonym (hihi)

Klistra på lösa??
    Hur var? ;P

• Anonym

bodegapeppe skrev 2009-01-12 19:01:05 följande:

eller så får du pilla på dom i smyg....
    Ja, precis. Det är väl bara att klämma lite diskret när ingen ser? Det brukar jag göra när jag vill att de ska synas.
  • Anonym (Musen)

Anonym (hihi) skrev 2009-01-12 19:07:43 följande:

Klistra på lösa??Hur var? ;P
    Har för mig att både Lindex och H&M haft sådana förut. Skulle kunna tänka mig att en mer välsorterad Twilfit har.
    Själv har jag det omvända problemet och får använda antingen pansar-bh el nippelgömmare i silikon när jag är på jobbet. På fritiden känns det mer som ett angenämnt problem .
  • Anonym (hihi)

Bara jag som tycker att det är sexigt? :)

• Anonym

själv tycker jag att synliga bröstvårtor/bröst är så oerhört pinsamt och osexigt. Ungefär samma som att man visar stringen ovanför jeansen. Väldigt fjortis..

gör man det för att hetsa sin partner är väl en annan sak , men att gå på stan eller arbeta med nakna bröst under tröjan = nej tack!

• Anonym (Musen)
    Svar på #8
    Håller med på båda punkterna.
  • Anonym

Men om man har små bröst och ingen användning alls för en bh?

Anonym skrev 2009-01-12 20:15:22 följande:
    själv tycker jag att synliga bröstvårtor/bröst är så oerhört pinsamt och osexigt. Ungefär samma som att man visar stringen ovanför jeansen. Väldigt fjortis..gör man det för att hetsa sin partner är väl en annan sak , men att gå på stan eller arbeta med nakna bröst under tröjan = nej tack!
Svar på tråden Styva bröstvårtor