• Anonym (hihi)

Styva bröstvårtor

Hur får jag mina börstvårtor att vara styva hela tiden?
    Så att de lixom syns genom tröjan när jag inte har bh ;)

Alla verkar ju lyckas ;P

• Svar på tråden Styva bröstvårtor
  • Svana

Jag tycker det är snyggt, inte alls pinsamt och osexigt.
    Men jag tror att om det är för varmt så hålls de nog inte styva. Då får du nog pilla hihi

• Anonym
    Anonym skrev 2009-01-12 20:42:46 följande:
    Men om man har små bröst och ingen användning alls för en bh?
    ja men man går väl knappast i genomskinliga tröjor/toppar bara för det?

VILL man visa sina bröst så använder man såna kläder.. vill man det inte klär man väl sig som vanligt folk - dvs jag ser inte brösten alls.

Att visa upp dom provokativt bara för att man är bh-lös är fjortis.
  • Anonym (styvis)

Mina bröstvårtor är sedan jag fick barn konstant styva. Visst jättefint i sovrummen, men BH-lös på stan är det inte lika kul. Har alltså alltid BH på mig, vadderad sådan. :)

• Anonym (Musen)

Om man har "pointy nipples" så spelar det egentligen ingen roll om man har stora el små bröst. Då är det liksom bh (el tom extra inlägg) som gäller för att dölja det.

Tycker det känns fullständigt oseriöst att sitta på möte när kunden/kollegan sitter och stirrar på bröstvårtorna. Finns viktigare saker att fokusera på.

• Anonym

har för mig att fotomodeller använder hårspray för att få dom att stå under hela fotograferingen,tror jag såg det på nå topmodellprogram.
    bara att testa för att veta om det funkar

• Anonym

kyl med is o sen spraya antar jag

• Anonym (hihi)

Jag är 19 och vill gå ut o festa med min pojkvän... o kåta upp honom ;)

Ingen chef här inte ;)

• guldtrassel

Jag har precis samma problem!
    De är så mycket snyggare när de är styva, inte bara själva bröstvårtan utan hela bröstet liksom. Jag tänkte göra en Samantha i "Sex & the City" och köra på lösa någon gång :D
    Var kan man köpa sådana någonstnas? Såg att ni hade tipsat om Twilfit, har dock aldrig sett sådana där... Kanske mer en sexbutik man ska leta i?
    Kanske överraska kk:n? *fniss*

• Anonym (Småland)

Det är härligt att se lite styva bröstvårtor.
    Jag älskar det!

• bodegapeppe

Anonym (hihi) skrev 2009-01-12 23:52:17 följande:

Jag är 19 och vill gå ut o festa med min pojkvän... o kåta upp honom ;) Ingen chef här inte ;)
    mmm, tänk när jag var nitton och hade tjej som brydde sig om sånt. Hahaha.. :) det är sexigt, ja. Dock inte om tjejen man är med jämt har det, lite som om kilen alltid har stånd?
  • sambo i sumpan

Det finns smycken som man kan trä på vårtan så stpr dom lite mer än vanligt

• Qman

Tycker det är urläckert och se.

Svar på tråden Styva bröstvårtor