• Anonym (KÅT!!!)

Ska jag överraska honom med ett hett morgonknull imorgon bitti?

Jag och en kille har hållt på flörtat som fan..
    Jag frågade om han ville träffas min lediga helg. Och han blev sjuk. (han blev det för vi pratade faktiskt och jag fick gladeligen höra hans slemmhosta...)
    Vi träffades efteråt.. och det blev en retsam kyss..
    (träffades öppet)
    Vi har haft hett telesex och blir bara galen på tanken vad han kommer att göra med mig..
    Vi skulle träffas på onsdag. Men han blev inringd till jobb..
    även torsdagen..
    Men han vill avboka torsdagen för att träffa mig...
    Vilket jag tycker är synd.
    Jag vet att han e ledig till iaf 13 imorgon.
    Jag vill stå vid hans dörr imorgon.. ringa samtalet.. och be honom att ööpna dörren.. gå in och bara gudarna får veta vad som händer efter det..

Kruxet: Jag har aldrig varit hemma hos honom...
    Jag vet var han bor... Men ja ni vet..
    Jag sa något om "tänk om jag står oanmäld vid din dörr någon dag när du minst anar det och *censur* "
    Han reagerade positivt... och fick genast positiv feedback..

så.. Vad hade ni gjort?!

• Svar på tråden Ska jag överraska honom med ett hett morgonknull imorgon bitti?
  • Anonym (KÅT!!!)

*skriver uppdatering*

• Stjärnfall82

haha...vilken tur att du blev så trevligt bemöt ts

• Anonym (KÅT!!!)

Stjärnfall82 skrev 2009-01-13 16:03:50 följande:

haha...vilken tur att du blev så trevligt bemöt ts
    haha... ja..
  • Anonym (...)

Lite tråkig är jag nog men...måste fråga!
    Skyddade ni er inte?
    Låter ju himla härligt men lite mörkrädd blir jag om ni med småbarn att ansvara för var så oförsiktiga.
    Jaja häng mig nu!

• Anonym (KÅT!!!)

Anonym (...) skrev 2009-01-13 16:12:22 följande:

Lite tråkig är jag nog men...måste fråga!Skyddade ni er inte?Låter ju himla härligt men lite mörkrädd blir jag om ni med småbarn att ansvara för var så oförsiktiga. Jaja häng mig nu!
    nej vi skyddae oss inte :-S förlåt att jag gör dig besviken. Visst är det sjukt vad kåtheten gör med oss..
    Men detta var inget krogragg.. Vi har pratat rätt länge.
    Men klart du kan fråga på.
  • Anonym (...)

Jag hade också pratat med en kille länge och trodde allt var frid och fröjd men jag fick klamydia.
    Hoppas det går bra för sig så du inte råkar på samma för det var fan inte kul.

• marjalena

Anonym (KÅT!!!) skrev 2009-01-13 16:16:32 följande:

Anonym (...) skrev 2009-01-13 16:12:22 följande:
    nej vi skyddae oss inte :-S förlåt att jag gör dig besviken. Visst är det sjukt vad kåtheten gör med oss..Men detta var inget krogragg.. Vi har pratat rätt länge.Men klart du kan fråga på.
    Vill absolut inte heller sabba tråden....men menar du på fullt allvar att det är mer ok att ha oskyddat sex för att man har pratat länge än vad det skulle vara med ett krogragg?

Om han har "pratat länge" med flera tjejer tidigare så kan ju en hel del otrevliga sjukdommar smittat honom utan att han vet om det?

Kul att din plan gick i lås idag!
  • Anonym (KÅT!!!)

Anonym (...) skrev 2009-01-13 16:18:00 följande:

Jag hade också pratat med en kille länge och trodde allt var frid och fröjd men jag fick klamydia. Hoppas det går bra för sig så du inte råkar på samma för det var fan inte kul.
    ojdå. vilken tråkig upplevelse... :-S
    Det ligger väll latent i kroppen rätt länge också va? utan att man får symptom..?
  • Anonym (KÅT!!!)

marjalena skrev 2009-01-13 16:20:06 följande:

Anonym (KÅT!!!) skrev 2009-01-13 16:16:32 följande:
    Vill absolut inte heller sabba tråden....men menar du på fullt allvar att det är mer ok att ha oskyddat sex för att man har pratat länge än vad det skulle vara med ett krogragg? Om han har "pratat länge" med flera tjejer tidigare så kan ju en hel del otrevliga sjukdommar smittat honom utan att han vet om det?Kul att din plan gick i lås idag!
    ja sant.... pfff...
  • Anonym (...)

Jag hade det i ett år innan jag fick veta det och det var när jag var gravid och då hade jag smittat min pojkvän som jag träffade efter ragget.
    Tur att det bara var klamydia ändå, det finns ju annat som inte är lika snällt...

• Kössen
    Anonym (...) skrev 2009-01-13 16:23:09 följande:
    Jag hade det i ett år innan jag fick veta det och det var när jag var gravid och då hade jag smittat min pojkvän som jag träffade efter ragget. Tur att det bara var klamydia ändå, det finns ju annat som inte är lika snällt...
    det är därför man testar sig efter ett ragg.
  • marjalena

Kössen skrev 2009-01-13 16:26:13 följande:

det är därför man testar sig efter ett ragg.
    Nej, det är därför man skyddar sig vid et ragg!
  • Anonym (...)

Sant men jag trodde ju att det var ok för jag kände ju honom....
    Precis som TS skriver om sitt ragg idag.
    Jävligt dumt det vet jag idag.

TS har du tänkt testa dig?

• Kössen
    marjalena skrev 2009-01-13 16:27:18 följande:
    Kössen skrev 2009-01-13 16:26:13 följande: Nej, det är därför man skyddar sig vid et ragg!
    ha ha, ja först o främst, men om man nu inte gör det, så testar man sig..
  • marjalena

Kössen skrev 2009-01-13 16:28:34 följande:

ha ha, ja först o främst, men om man nu inte gör det, så testar man sig..
    Japp! Det är den sekundära åtgärden!
  • Anonym (KÅT!!!)

Tråkigt att min så spännande dag idag blev diskussion om kådisar o klamydia..

• Anonym (tråkmånsar)

fan va alla här svarar tråkigt, ja visst är et dumt att inte skydda sig men fan släpp det nu och läs berättelsen igen.. fan va gott det låter odh vilken hrlig kille... go girl... hoppas ni träffas snart igen=)

• Anonym (KÅT!!!)

Anonym (tråkmånsar) skrev 2009-01-13 16:43:50 följande:

fan va alla här svarar tråkigt, ja visst är et dumt att inte skydda sig men fan släpp det nu och läs berättelsen igen.. fan va gott det låter odh vilken hrlig kille... go girl... hoppas ni träffas snart igen=)
    Mmm ja det var helt jävla underbart.. Timmarna flög förbi. Kan inte tänka på något annat än att han sliter av mig kläderna..
    Fick några beröm sms innan.. Han vill snart träffas igen..
  • Stjärnfall82

Anonym (KÅT!!!) skrev 2009-01-13 16:41:23 följande:

Tråkigt att min så spännande dag idag blev diskussion om kådisar o klamydia..
    Ts klart det var dumt att inte skydda sig det ska man alltid göra vid nya kontakter, men gör så att njut av din nya upplevelse och boka tid hos gyn och gör ett test så har du eliminerat det problemet
  • Anonym (KÅT!!!)

Stjärnfall82 skrev 2009-01-13 16:51:46 följande:

Anonym (KÅT!!!) skrev 2009-01-13 16:41:23 följande:
    Ts klart det var dumt att inte skydda sig det ska man alltid göra vid nya kontakter, men gör så att njut av din nya upplevelse och boka tid hos gyn och gör ett test så har du eliminerat det problemet
    Ja gska faktiskt dit där ändå snart.. Förnya p-piller recept..
Svar på tråden Ska jag överraska honom med ett hett morgonknull imorgon bitti?