• Anonym (vill)

hjälp? var gifter man sig?

jag börjar fundera på att fria till min flickvän. :) var gifter man sig om man gifter sig borgligt? finns det något jag bör tänka på då vi är ett homosexuellt par?

• Svar på tråden hjälp? var gifter man sig?
  • Anonym (vill)

SarahA skrev 2009-01-13 08:55:55 följande:

Jag tycker ni kan bestämma ringen tillsammans efteråt. Rosor blir jättebra, ta inte alla hjärtans dag utan en vanlig dag, alltid kul att förgylla vardagen med något extra ;) Lycka till tjejen.. Allt kommer gå superbra!
    hihi! tack! jaf vet att hon kommer säga ja,för hon vill gifta sig,det vet jag.. det är jag som har sagt att jag inte vill gifta mig,så hon kommer nog inte ta mig på allvar först.. :)
    men jag insåg att det är henne jag vill leva med,och vi planerar att skaffa barn,så då är det bättre vi är gifta.
    shit vad nervös jag blir! :) får beslutsångest när jag ska göra det.. :)
  • Anonym
    Svar på #21
    Anonym (vill) skrev 2009-01-13 08:59:08 följande:
    SarahA skrev 2009-01-13 08:55:55 följande:
    hihi! tack! jaf vet att hon kommer säga ja,för hon vill gifta sig,det vet jag.. det är jag som har sagt att jag inte vill gifta mig,så hon kommer nog inte ta mig på allvar först.. :) men jag insåg att det är henne jag vill leva med,och vi planerar att skaffa barn,så då är det bättre vi är gifta. shit vad nervös jag blir! :) får beslutsångest när jag ska göra det.. :)
    Gör det idag vettja,
    en tråkig tisdag kan ju inte bli bättre än så ;)
  • Anonym (vill)

Anonym skrev 2009-01-13 09:02:56 följande:

Svar på #21Anonym (vill) skrev 2009-01-13 08:59:08 följande:
    Gör det idag vettja, en tråkig tisdag kan ju inte bli bättre än så ;)
    ja,jag funderar nästan på det. :) skulle vara bra med lite upp-peppning nu,då vi fick mf för en vecka sen.
    tända lite ljus tills hon kommer hem,fast när hon kommer hem-vid halv 5 är det ju inte så mörkt ute..
    men ja,jag tror nog jag gör det. om jag vågar. :)
  • Mogika

Klart att du vågar!!
    Det kommer att bli toppen! och extra kul när det är så oväntat!
    Och när ni har ett mf i bagaget så behövs lite glädje!

• Kaprifolen

Inget passar bättre än en regning tisdag!! (det regnar i Gbg)

• Anonym (vill)

ja.. jag tror nog jag gör det! :)
    vet inte när vi ska ha råd å köpa ringar bara.. :( vill ju gärna ha de som hör till våra förlovningsringar,men de var inte s¨å dyra,men vigselringar ä ju lite dyrare.. d blir väl spara lr avbetalning.

• Anonym (vill)

Kaprifolen skrev 2009-01-13 09:15:16 följande:

Inget passar bättre än en regning tisdag!! (det regnar i Gbg)
    här regnar det inte,inte än iaf. ni kan behålla regnet i gbg! :)
    men mulet är det..
  • Kaprifolen

Ska försöka hålla kvar regnet....

• Anonym (vill)

Kaprifolen skrev 2009-01-13 09:25:09 följande:

Ska försöka hålla kvar regnet....
    ja tack. :)
Svar på tråden hjälp? var gifter man sig?