• Miltons Mamma

Ska operera mig på torsdag...men har blivit förkyld

Hur gör jag med min operation på torsdag och jag fortfarande är så förkyld ?
    Den ska göras under narkos

• Svar på tråden Ska operera mig på torsdag...men har blivit förkyld
  • humlan73

Tror inte dom söver när man har en infektion i kroppen , då får man ta en ny op.tid helst enkelt.

• koje

om jag hade varit du så hade jag ringt o frågat. redan idag för säger dom nej vi gör ingen op på dej så hinner dom få in en som väntat länge o så kan du kanske få dess tid senare

• Miltons Mamma

så jobbigt för jag har lagt ut så mkt i biljettpengar..och ordnat så mamma är ledig..ska opereras i sthlm så det är en bra bit..och mamma har inte lätt att ta ledigt heller..

• koje

mm men bättre ringa nu än försent för då kanske dom inte får in någon annan vet ej vad d e för op du ska göra o vet ej vart du bor heller

• Miltons Mamma

bor 27 mil från kliniken..ska göra en bröstförstoring..måste lägga ut 1000.- extra då för biljetter som inte går att boka om..samt 2000:- för att jag avbokar tiden så sent.

• koje

ok men vad e bäst att du kommer dit o dom säger nej vi operar inte dej pga förkylning el att du kommer dit o dom gör op o allt blir förstört o sen att du kommer att må sämre efter op?

Jag hade nog valt att ringa dom en bröstförstoring kan du säkert få gjort längre fram när kroppen mår bättre.

• Miltons Mamma
    koje skrev 2009-01-13 11:17:20 följande:
    ok men vad e bäst att du kommer dit o dom säger nej vi operar inte dej pga förkylning el att du kommer dit o dom gör op o allt blir förstört o sen att du kommer att må sämre efter op?Jag hade nog valt att ringa dom en bröstförstoring kan du säkert få gjort längre fram när kroppen mår bättre.

Har nu pratat med dom...dom sa att förkylning var ingen fara..det får man räkna med i dom här tiderna...så länge jag är feberfri och inte har ont i halsen..

Hoppas att jag blir bättre och inte sämre nu.

Svar på tråden Ska operera mig på torsdag...men har blivit förkyld