Varför släpper hans ex inte taget?
Ja, för att göra en lång historia kort.
Min sambo har ett ex ex sen länge, som han var väldigt kär i även efter att det to slut. Hon betedde sig väldigt taskigt åt mot honom och brydde sig inte det minsta om hur han mådde osv.
När jag och sambon träffades så ville jag att de skulle släppa kontakten (en väldigt gles, sporadisk sådan) eftersom jag inte ville ha ett förhållande med hans ex i bakgrunden. Jag bad honom blockera henne från sina comunitysidor, vilket han också gjorde, det var ett ultimatum, henne eller mig.
Hon ringde upp honom och var snorförbannad för att han blockerat henne, varpå hon skickade ett långt otrevligt mail till mig. Jag var ju psykiskt sjuk och dum i huvudet och gud vet vad. Helt hysterisk var hon.
Iallafall, sedan dess har hon skrivit en massa skit om mig, om oss i sin blogg, massa löjliga gejjer hit och dit.
Sen lugnade det sig, hon skaffade ny kille och btte ort, verkade vara lycklig med tillvron och det var lungt från henne.
Så väntade jag och sambon barn, och när våran dotter föddes så började det om, då försökte hon hitta på en massa saker för att förstöra vårt förhållande, ljuga ihop en massa historier och så vidare. TROTS att hon hade ny kille och de var enligt henne sååååå kära.
Ja, visst blir man fundersam? Vad kan detta bero på? varför betedde hon sig så, varför kunde hon inte bara släppa taget?
Nån med liknande erfarenheter?