• Diva

Varför släpper hans ex inte taget?

Anonym skrev 2009-01-13 13:09:57 följande:

Jag tycker att ni verkar väldigt barnsliga båda två.Hon ska givetvis respektera att han går vidare och inte skriva osanningar om dig på nätet. Men du verkar väldigt osäker på dig själv och ert förhållande om du tvingar honom att säga upp kontakten med henne, trots att den var gles och sporadisk. Var du rädd att han skulle gå tillbaka till henne?Jag är själv vän med mina ex och några av deras nya tjejer har verkligen avskytt mig utan anledning. Jag har inte haft överdriven kontakt med exet utan mer som kompisar, vilket vissa tjejer inte klarar av. I ett fall gick det så långt att mitt ex började ljuga för tjejen för att han inte vågade berätta hemma att vi hade kontakt. Hade jag haft ett ex som bara från en dag till en annan hade sagt upp kontakten med mig på grund av sin osäkra flickvän hade jag också blivit jäkligt sur och besviken. Men jag hade inte sjunkit så lågt som din killes ex har gjort.
    Håller med. Hon är nog mer orolig för sitt ex som vän, vad det är för knäpp osäker tjej han träffat. Usch, skulle bli skitledsen och förbannad om mitt ex skaffade ne tjej som plötsligt dikterade förutsättningarna för hur vår relation ser ut, ställa ultimatum och tramsa. Pinsamt.
Svar på tråden Varför släpper hans ex inte taget?