Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

Romer

romani beautyOnline

jag måste bara få fråga dig, hur i helsicke har man sex om man inet får röra i nedredelen av kroppen..?!
    2009 vill jag ha min söta flicka tillbaka.. snälla!
  • varfördåför

låter krongligt man kan tex inte ha ett glas vatten vid sängen..?!

• varfördåför

jo jag menar det.. du kan ju inte ha ett glas vatten vid sängen att drickaur då du är "klar" för du måste gå och tvätta dig innan du får röra i glaset.

alla går inte och tvätta sig då de är klara..

• varfördåför

ja, det är ju sant iof måste vara svårt att komvertera till eran tro och lära sig allt om man inet är född med det..

• varfördåför

nej inte pga hygienbiten.. hygien är vicktigt utan att man måste tänka på dessa saker.. om jag "lömmer" att tvätta mig innan jag rör i tex ett glas så räcker det med att jag diskar det, ag behöver inte snöra glaset..

• varfördåför
    Svar på #11
    men det måste hon ju veta innan så hon har en liten aning om vad det inebär?1
  • varfördåför
    Coccolina skrev 2009-01-14 16:04:13 följande:
    Jag har funderat lite på det där med att kläder skall tvättas separat (alltså man, kvinna, barn sånt som rör underkopp och sånt som rör överkropp osv) Hur gör man när man tvättar en klänning?? Den rör ju både under och överkropp??Och hur ser fördelningen egentligen ut kommer bara ihåg det lite vagt...
    och hur jobbigt är det att tvätta i tvättstuga då, det måste ju bli fler tvättar då..?!
  • varfördåför
    romani beauty skrev 2009-01-14 17:59:43 följande:
    tvättar i två omgångar såklart
    men blir dte inte tre  om barnens kläder också skall tvättas separat. jag ahr ju nog jobbig att hinna med tvätten trotts att jag bara trycker in allt som rymms utan att sortera eller kolla färger ens
  • varfördåför
    romani beauty skrev 2009-01-14 18:07:25 följande:
    jag menade klänningar Fast oftast så har man tvådelade klänningar, kjol o blus. Ska jag ta hela tvätthistorien så tvättar jag barnens kläder separat, mina separat och min mans separat. Och allt som rör ansiktet, örngott o handdukar tvättas separat. Allt från köket seprat. Mina underkläder tvättar jag inte med annat av min tvätt heller.
    hahaha.. jag skule få kasta och köpa n ytt varje gång det var smuttsigt det där lät ju jätte jobbigt.. fast iof, de tre barnens kläder tvättas ju i samma och mannens i samma och mina i samma så det blir ju bara tre, fast då ska det delas i byxor och tröjor, så det blir sex st och sedan mina underkläder (får man någonsin ihop en hel maskin underkläder?) och sedan handukar och liknande, det blir åtta mskiner.. hjälp
  • varfördåför

jag måste bara få säga att ni gör det grymt bra. jag hade aldrig klarat av det det kan jag säga..

det där med att klippa håret på barn innan de är "döpta" eller var det innan de fyllt ett år eller.. hmm.. mins inte hur det var, hur är det med den grejen då?

Svar på tråden Romer