lokisse skrev 2009-03-19 10:32:46 följande:
Du kan inte säga tt det var en dalig erfarenhet av en rom efter som du inte äns vet om han var rom eller inte. det var en man som du inte tyckte om och inte ville att din mamma skulle umgas med. för att hon inte skulle gjöra det hittade du pa att han var rom och hävdade det för att din mamma skulle sluta umgas med honom. det spelar i det fallet ingen roll om personen var ett äckel du vet inte om han var rom vanlig rumän eller katolsk präst. att folk blir uprörda maste du försöka första. du hittade pa att han var rom för att fa honom att försvinna.
Det här är ju för fan löjligt. Min mamma gillade inte honom alls, jag hjälpte henne på traven att dumpa honom. Svårare än så är det inte, kanske ska NI börja läsa det jag skriver istället för att hitta på egna slutsatser. HAN är inte den enda erfarenheter jag har haft så om du läser lite i tråden så kanske du kan se det.. Jag skiter fullständigt i vad han är, jag vet bara att han var en parasit som levde på mamma så gott han kunde. Jag skiter fullständigt i vad ni tycker också eftersom ni inte ens orkar försöka förstå för 5öre. Jag tänker inte ens förklara mig för detta är bara löjligt. NI VET INTE vad som hände eller vad som skedde. Det kan ni också skita i.
Jag åkte inte 35mil hem till mamma och sa " Hej mamma, den mannen som sitter i ditt vardagsrum och dricker öl fast du avskyr sprit är en zigenare så du borde dumpa honom, hejdå"
Men ni får tro precis som ni vill. Mår nu bättre av det så varsågod. Det bjuder jag på!
Så nu lämnar jag den här löjliga tråden för gott.