Romer
Umgås ni mycket du och hans syster?
oj jag somna visst igår :O
Okej då förstår jag att hon har vårdnaden! ..men är det vanligt hos er att mamman tar barnen när dom skiljs? Vad jag förstått det så är det vanligast att pappan tar dom, och mamman letar ny man och gifter sig och skaffar barn?!
Något jag aldrig skulle gå med på. Hur skulle du göra?
Precis, min man har trotsat hela hans familj för mig.. Gått rätt mycket snack om oss.
Och i början försökte några göra så vi skulle bråka.. sa till mig tex att han hade fru i sitt land.. och till han att jag va värsta horan.. Men sen märkte dom att vi verkligen älska varandra.. så då sluta dom.. och nu är jag som en i familjen :)
Stackars tjej :S ..stör mig på sånt, förstår inte varför man inte bara kan acceptera.
Hon verkade ju ha kämpat rätt hårt med att passa in..
Skiljde dom sig pga det? Va de föräldrarna som ville att dom skulle bo med dom?
Det va någon högtidsdag nu den 14e januari me tror jag.. vet inte vad, med vi åt kalkon tror jag eller hmm kyckling, kan inte se skillnad :P
Började med att man tände ett ljus, sen skulle man skicka runt ljuset och alla skulle säga ngt.. typ önska tur o så. Sen höll alla händerna på ett nybakt bröd och sen skulle alla samtidigt bryta av en bit var.. den som fick pengen som låg i kommer bli rik typ.. den fick min man. hm än sålänge har det inte hänt ngt xD ..Sen åt vi o så.
Någon som vet vad det va för dag? "Eliandosmamma" ? :)
När jag o mina syskon va små o inte va så lydiga så sa grannen till oss "att om ni inte är snälla så säljer vi er till zigenera"
Det kan hon ju knappast hota mitt barn med nu eftersom hans pappa är rom :D lite kul höhö