funfactory skrev 2009-03-19 09:31:42 följande:
Jag tänker inte ens kommentera detta. Jag ändrar inte min historia och jag tänker inte sitta här och förklara mig och berättar detaljerat om min mammas kärleksliv. Det finns alltid två sidor. Alla romer är inte fantastiska och underbara. Det finns alltid idioter i varje grupp. Oavsett om det är svenskar, invandrare, romer osv. Tyvärr så vill ni som sitter i denna tråden vara prata om GODA erfarenheter om romer. Jag delade bara med mig av mina erfarenheter som tydligen inte vad goda och snälla och då blev jag påhoppad. Problemet sitter inte hos mig utan hos er som tror gott om alla människor tydligen. Jag är bara realistisk, det finns idioter överallt.Hejdå.
Du kan inte säga tt det var en dalig erfarenhet av en rom efter som du inte äns vet om han var rom eller inte. det var en man som du inte tyckte om och inte ville att din mamma skulle umgas med.
för att hon inte skulle gjöra det hittade du pa att han var rom och hävdade det för att din mamma skulle sluta umgas med honom.
det spelar i det fallet ingen roll om personen var ett äckel du vet inte om han var rom vanlig rumän eller katolsk präst.
att folk blir uprörda maste du försöka första.
du hittade pa att han var rom för att fa honom att försvinna.