• Slumraren

Nån som känner till Nu-skin?

Hej!

Jag frågade i fjol om någon känner till Nu-skin och tycker något om deras produkter. Då var svaren mycket få, bara en kände till dem, så jag fråga igen. Är det någon som använder Nu-skins produkter, vilka använder ni och vad tycker ni om dem?

Jag använder shampo, balsam, duschcreme och en lätt foundation, men vill veta hur t.ex. deras ansiktsrengöring är. Deras smink är jag också intresserad av. Nån som vet?

• Svar på tråden Nån som känner till Nu-skin?
  • Slumraren

Dessutom har jag fått för mig att deras försäljningssätt kanske fungerar lite som en pyramid, vilket jag inte gärna stöder. Någon som vet något om det då?

• kollo

jepp,här är en! har precis fått mina produkter till bebben-en masageolja\kräm o en body\hairwash-kalasbra! vågar ju inte använda natusan eller barnängen eftersom dem oljorna nästan enbart innehåller parafinum liquidum(mineraloljor)ush!!!

• Slumraren

kollo - vad bra! Använder du nu-skin till dig själv också? Jag tänkte beställa lite nya produkter i höst, men vet inte riktigt vad jag ska satsa på. Mina produkter behöver ju inte nödvändigtvis vara nu-skin om det finns annat som är bättre (men i samma prisklass eller billigare). Jag är i alla fall mycket nöjd med de produkter jag provat, men är nyfiken på t.ex. ansiktsrengöring, puder, ansiktskräm... ja, och så undrar jag om deras ögonskuggor innehåller mycket eller lite pigment, det är ju svårt att se i en broschyr.

Låter som om nu-skin har en hel del pengar att vänt från mig i höst

• Thomas 222

er'ä

Slumraren skrev 2005-08-05 17:59:40 följande:
    Hej!

Jag frågade i fjol om någon känner till Nu-skin och tycker något om deras produkter. Då vaerättr svaren mycket få, bara en kände till dem, så jag fråga igen. Är det någon som använder Nu-skins produkter, vilka använder ni och vad tycker ni om dem?

Jag använder shampo, balsam, duschcreme och en lätt foundation, men vill veta hur t.ex. deras ansiktsrengöring är. Deras smink är jag också intresserad av. Nån som vet?
    Tjena! Jag jobbar för nuskin och är ny inom området med. Jag har fått lyssna till en tjej som verkligen är duktig och förklarat hur nuskin fungerar och hon kan berätta för dig hur bra deras produkter är..är du intresserad hör av dig till mig via 0768631199.. så kan jag be en kollega visa en presentation för dig? :)

/ Thomas
Svar på tråden Nån som känner till Nu-skin?