Mens en dag!?
Jag hade bim i söndags (11/1) och testade minus på lördagen (10/1). Jag hade innan det trott att jag var gravid, hade en del symptom. Var nästan helt säker på att jag verkligen blivit gravid.
Men ställde in mig på måndagen att mensen nog skulle komma, pga mensvärk hela dagen plus bruna flytningar. På tisdagen kom mensen men nu idag är den på väg att förvinna igen verkar det som.
Normalt sett har jag alltid 4 dagars mens och två första dagarna brukar jag har rätt mycket mens. Sista två dagarna är det inte mycket alls och mer brunt om man säger så. Idag är det som om det vore sista dagen och det verkar som att den kommer sluta när som helst.
Är det helt normalt att mensen kan få såna här stolleryck ibland eller kan det vara så att det fortfarande finns hopp om att jag kan vara gravid? Tror visserligen inte jag är det men blir lite fundersam på vad som pågår.
Är det någon idé att slösa bort ett gravtest? Kanske borde vänta ett par dagar iof men det känns lite mysko med allt detta.
Någon som varit med om detta och varit gravid? Eller tvärtom? Eller har någon teori?