• Fröken Freda

Mens en dag!?

Jag hade bim i söndags (11/1) och testade minus på lördagen (10/1). Jag hade innan det trott att jag var gravid, hade en del symptom. Var nästan helt säker på att jag verkligen blivit gravid.

Men ställde in mig på måndagen att mensen nog skulle komma, pga mensvärk hela dagen plus bruna flytningar. På tisdagen kom mensen men nu idag är den på väg att förvinna igen verkar det som.
    Normalt sett har jag alltid 4 dagars mens och två första dagarna brukar jag har rätt mycket mens. Sista två dagarna är det inte mycket alls och mer brunt om man säger så. Idag är det som om det vore sista dagen och det verkar som att den kommer sluta när som helst.

Är det helt normalt att mensen kan få såna här stolleryck ibland eller kan det vara så att det fortfarande finns hopp om att jag kan vara gravid? Tror visserligen inte jag är det men blir lite fundersam på vad som pågår.

Är det någon idé att slösa bort ett gravtest? Kanske borde vänta ett par dagar iof men det känns lite mysko med allt detta.

Någon som varit med om detta och varit gravid? Eller tvärtom? Eller har någon teori?

♥ Fröken Freda ♥
  • Svar på tråden Mens en dag!?
  • Poison82

Jag mår skitilla och är konstant trött. Men det kan ju va som man håller på att bli sjuk också. Ska testa igen imorgon. Då är det trots allt BIM+ 8 . Visar det då negativt så tar jag det som att det där lilla fåniga trots allt var min mens

• pennanjenna

ungefär som jag fick tänka...känns så löjligt med en dags mens...menmen...testade ju neg på bim+7

Poison82 skrev 2009-01-15 17:03:16 följande:
    Jag mår skitilla och är konstant trött. Men det kan ju va som man håller på att bli sjuk också. Ska testa igen imorgon. Då är det trots allt BIM+ 8 . Visar det då negativt så tar jag det som att det där lilla fåniga trots allt var min mens
  • Fröken Freda
    pennanjenna skrev 2009-01-15 17:17:43 följande:
    ungefär som jag fick tänka...känns så löjligt med en dags mens...menmen...testade ju neg på bim+7
    Jepp vad är det för mening med att ha det en dag liksom. Min kropp leker med mig verkar det som, haft liten blödning plötsligt idag så vet varken ut eller in. Tror ju dock inte det är någon grav för min del.
    ♥ Fröken Freda ♥
  • pennanjenna

mjo, kroppen e grym på att jäklas...då ska man ju få alla symtpon oxo i olika omgångar...saker som inte går att förklara som inbillning. nåja...återstår att se om det tagit sig den här gången..:P

• Fröken Freda
    pennanjenna skrev 2009-01-15 17:40:17 följande:
    mjo, kroppen e grym på att jäklas...då ska man ju få alla symtpon oxo i olika omgångar...saker som inte går att förklara som inbillning. nåja...återstår att se om det tagit sig den här gången..:P
    Mm. Det återstår att se. Tror jag ska testa på lördag så jag kan utesluta graviditet iaf. Annars så tippar jag väll på att kroppen helt enkelt känner att jag stressat så det sista över hela bebisgrejen.

Hoppas dina problem löser sig snart.
    ♥ Fröken Freda ♥
  • pennanjenna

detsamma! hoppas vi båda har en liten i magen...:) annars kommer fler månader, hålla modet uppe även om man e ivrig

• nikko

Väntar bara till imorgon när jag ska testa.... vet ju inte om det blir nått + men hoppas ju, börjar dock tro att det inte blir nått

• nikko

jag vet inte riktigt, misstänker att jag hade en nidblödning, men ju mer jag tänker på det ju osökrare blir jag, är ju rädd för att bli besviken om det inte blir ett +...

Svar på tråden Mens en dag!?