• Eisa

Du som inte solar solarium, varför gör du inte det?

Jag gör det inte av alla ovanstående anledningar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-15 12:36
    Glöm det. Jag har råd, men inte tid.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som inte solar solarium, varför gör du inte det?
  • Perry the Platypus

Jag är rädd för cancer.

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • idjos

solade mycke förr, slutade dock när syster fick cancer... och tycker de är fint att vara naturlig och lite blek.. :)

• Tygtiiger

den första anledningen plus att jag inte vill åldra min hy i förtid, jag lär bli rynkig ändå.

OCH att jag har bättre saker för mig med min tid...

Tigern, blek och intressant.

• Petrellie

Anledningarna 1-3 samt att jag tycker det rätt äckligt att halka omkring på glas i mitt eget svett och lukta grillat marsvin.

• Perry the Platypus
    Petrellie skrev 2009-01-14 18:16:22 följande:
    Anledningarna 1-3 samt att jag tycker det rätt äckligt att halka omkring på glas i mitt eget svett och lukta grillat marsvin.
    "grillat marsvin"

*skrattar högt*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Indillia

Vi har tillgång till gratis solarium men
    *jag är fin ändå
    *orkar inte ta mig tid att gå dit
    *är för rastlös för att bara ligga där.

• Pernilla75

Längtandsfull skrev 2009-01-14 16:21:56 följande:

Pernilla75 : men jag tycker att om man sprayar eller kletar på kräm så blir det alltid på ojält och fläckigt..
    Det beror nog mycket på hur noggrann personen är som sprayar. En kompis till mig sprayar på sin salong och det har aldrig blivit ojämnt eller fläckigt. Men så är hon extremt noggrann också.
  • ming

Första alternativet. Jag solar inte överhuvudtaget. Usch för solskadad hud som är stel och rynkig och har en massa solfläckar. Allra mest när personen fortfarande tror att han/hon är fräschast i hela världen och fortsätter att sola.
    Om man verkligen vill åldras i förväg utseendemässigt så är sola det bästa tipset alla gånger.

• ming
    ming skrev 2009-01-14 18:21:10 följande:
    Första alternativet. Jag solar inte överhuvudtaget. Usch för solskadad hud som är stel och rynkig och har en massa solfläckar. Allra mest när personen fortfarande tror att han/hon är fräschast i hela världen och fortsätter att sola. Om man verkligen vill åldras i förväg utseendemässigt så är sola det bästa tipset alla gånger.
    Förresten brukar det börja synas att man har solat liiiiite för mycket när man kommer upp i 30-strecket och över. Inte snyggt för fem öre.
Svar på tråden Du som inte solar solarium, varför gör du inte det?