• mo3

Tjejer runt 170 cm, vad är eran idealvikt?

Inte vad som skulle va ok, utan er absoluta idealvikt. Alla är ju byggda olika men det skulle va intressant att höra, vad folk har för olika ideal & mål.

• Svar på tråden Tjejer runt 170 cm, vad är eran idealvikt?
  • Friterad

Min idealvikt är mellan 55 och 65 kg. Nu väger jag 55 kg och trivs bra med det, men smalare skulle jag inte passa att vara.

• kobebis

näääää alltså är detta på riktigt eller????? vara runt 170 cm lång och ha en idealvikt på 50-60 kilo???? Det är ju sjukligt....Strl 36 du skämtar...visste inte ens att man kan ha en sån liten storlek när man är så lång. Jag är 172 cm och skulle inte drömma om att väga under 60 kg.

• chrissepisse

Fia Lundbom skrev 2009-01-14 19:32:11 följande:

Ska ALLA ha undervikt eller snudd på eller ?
    [/citat]
    kobebis skrev 2009-01-16 18:46:21 följande:
    [citat]
    näääää alltså är detta på riktigt eller????? vara runt 170 cm lång och ha en idealvikt på 50-60 kilo???? Det är ju sjukligt....Strl 36 du skämtar...visste inte ens att man kan ha en sån liten storlek när man är så lång. Jag är 172 cm och skulle inte drömma om att väga under 60 kg.
    Allt beror ju på hur man är byggd. Jag är 171 cm och vägde fram till senaste graviditeten mellan 55-58 kg. Nu väger jag ungefär 60-62 kg och då har jag en ganska tydlig efter-graviditeten-mage som jag gärna skulle blir av med. Jag är väldigt klent byggd och när jag väger 65-70 så ser jag inte smal ut eftersom alla kilon över 55 sätter sig på nedre delen av magen och precis under rumpan.
  • Fille Fjonkan

60 kg.

/ Fille med Kisen -03, Tösen -05 & Pysen -07
  • Tussan05

Alltså jag är 174 och på mitt bröllop vgde jag 67 kg, helt perfekt för min smak. Visst, jag har D-kupa också så de väger väl lite men inte skulle jag vilja väga 55-60 kilo, då skulle jag vara alltför mager!

• sagogryn

Jag är 170 cm och hoppas kunna landa på 73 kilo.

Svar på tråden Tjejer runt 170 cm, vad är eran idealvikt?