• karenina28

billiga barnvagnar?????

skall köpa vagn snarast, vill helst köpa en ny då jag köpt två begagnade o båda har gått sönder på knappt ett år.
    Var hittar jag en billig sittvagn??? någon som har tips. jättebillig`??
    tacksam för svar snarast

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-15 01:05
    HOho någon måste väl ha nåt tips, dem flesta här har väl köpt vagn? :)

• Svar på tråden billiga barnvagnar?????
  • HeddaBigBum

jag köpte en billig vagn från Tyskland en gång... Inte lika bra kvalitet som en Brio/emmaljunga, men helt ok. Den gick i alla fall inte sönder...
    Googla lite, vettja!

• HeddaBigBum

Den här tjusiga, kanske?
    80 Euro... 880kr eller nåt...

• karenina28

åh tack så mycket :) skall kolla utlänskt utbud. Men lite bråttom e det då jag fn. inte har någon vagn alls :(

• HeddaBigBum

Hur mycket hade du tänkt spendera?
    Jag vet att det satt en " " bakom Coop-inlägget, men bara för att vagnen säljs på Coop behöver den inte vara dålig. EKO har också vagnar...

• ShoSho84

Gekås i ullared om du bor nära.

• Dora

Vad är det för typ av vagn du vill ha och vad får den kosta?
    Brio sitty är en skitbra sulky för ca 1000-lappen.

• HeddaBigBum

Jag var inne och kikade hos dig, TS. Din yngsta är alltså under halvåret? Behöver du någon slags kombivagn, eller vad de nu heter (liggvagn, som kan bli sittvagn)?
    Den här, igen från Tyskland, kostar 120 euro (cirkus 1330kr):
    www.amazon.de/Knorr-749700-Schwenkschieber-Kombikinderwagen-Luftspeichenr%C3%A4der/dp/B000PJBEZ6/ref=sr_1_14?ie=UTF8&s=baby&qid=1232000655&sr=8-14

Jag är absolut ingen förespråkare för tyska vagnar och kan inte ta något ansvar för kvalitén, men det SER ju ut att vara ok vagnar för ok pris...

• snart mamma igen

emmaljunga scooter kostar inte multum.. o jag gillar dem

• AForsström

Kolla tradera, köpte mig en ny 3 hjuling där för 1000 kr

Stolt mamma till Nhea 7 månader, Felicia 7 år & Jacob 10 år
  • Mamma 03  08

Hej!
    För ett tag (vid jul) sedan sålde Beginners i Trollhättan helt nya vagnar som heter Brio Nova classic med mjuklift för 1995:- Superbra vagn som kan rekommenderas. Jag kan inte garantera att det finns kvar.

Svar på tråden billiga barnvagnar?????