Inlägg från: Anonym (Elisabeth) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Elisabeth)

Vill inte ha sex med min man

Här är en till som skulle kunna varit den som skrev TS!

Jag älskar min sambo, jag saknar honom när vi inte är tillsammans (som nu) och jag längtar efter att få träffa honom igen. Men när det kommer till sex gör jag nästan vad som helst för att "slippa". Det låter helt sjukt, jag vet!

Vi har pratat om detta flera gånger men det blir inte bättre... som det är nu har vi sex var tredje månad. Vi har sagt att vi ska testa familjerådgivning, men inget händer...

Jag VILL vilja ha sex med min sambo, men ändå vill jag inte av nån anledning.

Jag har funderat jättemycket på varför det kan vara så här och faktiskt kommit fram till att det kan vara så att jag inte trivs med mig själv. Jag är överviktig och äcklas av min egen kropp. Tanken på att någon annan kan tycka om den är fullständigt främmande för mig. Kanske är det så? Jag vill inte att någon tar på min äckliga kropp?

Det handlar heller inte om att jag vill ha sex med någon annan... jag vill inte ha sex alls. Punkt.

• Anonym (Elisabeth)
    Anonym (försök) skrev 2009-01-15 22:27:47 följande:
    Ja det är det om man älskar sin man, då ser man insidan och inte utsidan.Anonym (vad) skrev 2009-01-15 19:37:13 följande:
    Jag håller helt med dig... men Anonym (vad) säger att hon inte attraheras av sin man, inte att hon inte älskar honom. Det är en viss skillnad... Man kan faktiskt inte hjälpa eller styra över vad man attraheras av eller inte. Jag attraheras exempelvis mer av min man när han rakat huvudet och jag attraheras inte av kvinnor... inget jag kan styra över.
Svar på tråden Vill inte ha sex med min man