• Anonym (vad)

Vill inte ha sex med min man

Kunde likaväl vart jag! Tänder inte på min sambo längre. Fast jag vet orsaken men gillar den inte för den är så ytlig...han har gått upp i vikt o tycker att det är skitsamma. Jag försöker hålla mig i form o allt så han ska tycka jag är fin o så men han verkar inte bry sig alls.
    Kan det va nåt sånt hos er med? Att han ändrat sig något eller så?? Ytligt eller inte!

Blir också mer äcklad av att läsa om olika sexställningar som ska få det bättre, läsa sexnoveller och sånt...blää...

Ibland känns det som om man skulle göra slut men jag vill inte...precis som du så saknar jag ju honom om han är borta en helg eller jag är borta. Men det kanske är dags ändå? Vi har vart ihop i 7½ år o har ett barn på 14 månader... Jobbigt...

Ska försöka säga till min sambo lite fint att jag inte tänder på honom längre o se om det kan hjälpa att han börjar bry sig o försöka lite...

• Anonym (vad)

Anonym (försök) skrev 2009-01-15 12:15:27 följande:

Jag tror nog att problemet sitter till stor del i dig och inte i att han gått upp i vikt.Anonym (vad) skrev 2009-01-15 12:13:17 följande:
    Ja det är det...för jag vill attarheras av min partner vilket jag gjort innan.Men nu när han lagt på sig en massa kilo så, ja... jag attraheras bara inte. Är det så konstigt??
  • Anonym (vad)

Anonym (Elisabeth) skrev 2009-01-16 08:43:53 följande:

Jag håller helt med dig... men Anonym (vad) säger att hon inte attraheras av sin man, inte att hon inte älskar honom. Det är en viss skillnad... Man kan faktiskt inte hjälpa eller styra över vad man attraheras av eller inte. Jag attraheras exempelvis mer av min man när han rakat huvudet och jag attraheras inte av kvinnor... inget jag kan styra över.
    Tack! :)
Svar på tråden Vill inte ha sex med min man