• Anonym (kisslisa)

Kåt av att vara kissnödig

Finns det fler som blir sexuellt upphetsade av att vara kissnödiga? Tanken på att kissa ner sig? Eller att faktiskt göra det... Kiss är min största turn on, men jag har aldrig någon att prata med det om. De flesta som gillar kiss är så grova och pratar om "piss" och att "pissa ner nån totalt" eller ännu värre, kissa i varandras munnar. Uäh! Inget sånt för mig, även omjag tycker det är okej att andra gillar det.

Själv njuter jag av den varma pirria känslan när kisset börjar sipra ut i trosan och rinna nerför låren, sugas upp av kläderna. Eller att vara jättekissnödi men inte tillåta sig gå till toa.

• Svar på tråden Kåt av att vara kissnödig
  • Janneman

"Var och en blir lycklig på sitt" sa alltid min mamma. Jag tycker alltid det är positivt med kvinnor som "vågar" stå för sin kåthet.

• Anonym (pissikiss)

Då tycker du samma som mig..:)

Brukar du kissa tex vi säger att du har på dig jeans åså, brukar du då kissa gemom byxorna ? isf vad gör du sen?
    Är det något du speciellt brukar göra?

• Anonym (Mannen)

Att vara kissnödig kan ge en extra edge på känslan när man har sex. Vad tycker du om att knulla när du är kissnödig? Alltså hålla sig samtidigt som man har sex.

• Anonym (kisslisa)

Anonym (Mannen) skrev 2009-01-15 16:12:42 följande:

Att vara kissnödig kan ge en extra edge på känslan när man har sex. Vad tycker du om att knulla när du är kissnödig? Alltså hålla sig samtidigt som man har sex.
    Det är jättehärligt. Kan vara knepigt om man är mycket kissis, men väldigt skönt.
  • Anonym (tjej)

Det är en av mina största turn ons också! Det är inte alltid så praktiskt med tvätt o så om man vill praktisera. Men fantiserar mycket om att kissa på mig, på bussen eller tunnelbanan osv. Sååå härligt!

• Anonym (kisslisa)

Jag tycker du ska sluta fantisera och göra det på riktigt. Det är underbart. Men man får välja sina tillfällen förstås. En buss med lite folk är klart bättre än en tunnelbanevagn i rusningstrafik! Om inte att bli sedd är en del av din turn on förstås, men det är det inte för mig. Bara känslan av att kissa där man inte får, känna det komma, osv.

Svar på tråden Kåt av att vara kissnödig